DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU

Publication date 2017-09-01
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582205-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sprzęt komputerowy dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu np. laptopy, drukarki, tablety, myszki, klawiatury, projektory, dysk sieciowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25947097-f939-4e7b-a2c1-0565b8b7d05c
Biuletyn 582205-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu
Regon 93210167900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sztabowa
Zamawiajacy adres numer domu 98
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 646 968
Zamawiajacy fax 713 646 968
Zamawiajacy email jluszpinska@biblioteka.wroc.pl
Adres strony url www.biblioteka.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biblioteka.wroc.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sprzęt komputerowy dla Miejskiej Biblioteki Publicznej we Wrocławiu np. laptopy, drukarki, tablety, myszki, klawiatury, projektory, dysk sieciowy
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Dostawcę Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Dostawca złoży Oświadczenie oferenta do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Warunek został spełniony jeżeli Dostawca złoży Oświadczenie oferenta do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz podwykonawstwie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 Dostawca złoży Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 Dostawca złoży Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000,00 zł każda (sto tysięcy złotych) , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych rozwiązań technicznych z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji, należy wraz z ofertą dostarczyć testy wykonane programem PassMark CPU Mark.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Dostawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 25 ust. 3-6 ustawy. Zamawiający w celu oceny czy Dostawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Dostawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania podmiotów, oddających do dyspozycji Dostawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – w formie oryginałów (wzór wg załącznika nr 2 do SIWZ). Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ, Informację o przynależeniu do grupy kapitąłowej - oświadczenie z art. 26 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp- załącznik nr 7
Czy wadium 1
Wadium wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z zaistnienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań- o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia wykonania umowy; 2) Zmiany wysokości wynagrodzenia z uwagi na rezygnację z części dostaw przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia – pomniejszenie o wartość niedostarczonego sprzętu na podstawie formularza ofertowego Dostawcy; 3) W przypadku nieistotnej zmiany parametrów lub innych cech elementów sprzętu, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują pogorszenia, jakości dostaw i usług oraz podwyższenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)