GuidZP400 |
a7f8f311-0ea6-4f3f-880a-7c4b2ec1702f
|
Biuletyn |
582180-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
|
Regon |
155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00665
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 621 53 10
|
Zamawiajacy fax |
22 625 73 51
|
Zamawiajacy email |
zampub@itc.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać w formie pisemnej na adres: Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Instytut Techniki Cieplnej, 00-665 Warszawa,ul. Nowowiejska 21/25, pokój nr 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa art. biurowych dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
40-1131-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa art. biurowych dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia zgodnie z wzorami załączonym do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresy przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych, oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 2) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT 3) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków pub licznych; 4) zmiany przedstawiciela stron umowy 5) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy; 6) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy;
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|