„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO”

Publication date 2017-09-02
End date 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Powiat Lipnowski
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582516-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu elektronicznego, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 15 części:
CZĘŚĆ I – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI– ZAŁĄCZNIK NR 1
CZĘŚĆ II – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI- ZAŁĄCZNIK NR 2
CZĘŚĆ III – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI- ZAŁĄCZNIK NR 3
CZĘŚĆ IV – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA DIAGNOSTYKI I NAPRAWY- ZAŁĄCZNIK NR 4
CZĘŚĆ V – ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA GASTRONOMICZNA- ZAŁĄCZNIK NR 5
CZĘŚĆ VI – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA GASTRONOMICZNA- ZAŁĄCZNIK NR 6
CZĘŚĆ VII – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA PLANOWANIA ŻYWIENIA- ZAŁĄCZNIK NR 7
CZĘŚĆ VIII – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA PLANOWANIA ŻYWIENIA - ZAŁĄCZNIK NR 8
CZĘŚĆ IX – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA INFORMATYCZNA - ZAŁĄCZNIK NR 9
CZĘŚĆ X – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA INFORMATYCZNA - ZAŁĄCZNIK NR 10
CZĘŚĆ XI – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA INRORMATYCZNA- ZAŁĄCZNIK NR 11
CZĘŚĆ XII – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 12
CZĘŚĆ XIII – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO- ZAŁĄCZNIK NR 13
CZĘŚĆ XIV – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO- ZAŁĄCZNIK NR 14
CZĘŚĆ XV – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA MECHATRONICZNA- ZAŁĄCZNIK NR 15

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89656541-40cc-4b2c-99d2-991c2285eb5f
Biuletyn 582516-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Lipnowski
Regon 91086972000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sierakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10 B
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 872 039
Zamawiajacy fax 542 872 039
Zamawiajacy email starostwo@lipnowski.powiat.pl
Adres strony url http://bip.lipnowski.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lipnowski.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lipnowski.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny JEDYNIE W FORMIE PAPIEROWEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres STAROSTWO POWIATOWE W LIPNIE, UL. SIERAKOWSKIEGO B, 87-600 LIPNO - SEKRETARIAT URZĘDU
Nazwa nadana zamowieniu „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO”
Numer referencyjny Or.272.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu elektronicznego, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 15 części: CZĘŚĆ I – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI– ZAŁĄCZNIK NR 1 CZĘŚĆ II – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI- ZAŁĄCZNIK NR 2 CZĘŚĆ III – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI- ZAŁĄCZNIK NR 3 CZĘŚĆ IV – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA DIAGNOSTYKI I NAPRAWY- ZAŁĄCZNIK NR 4 CZĘŚĆ V – ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA GASTRONOMICZNA- ZAŁĄCZNIK NR 5 CZĘŚĆ VI – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA GASTRONOMICZNA- ZAŁĄCZNIK NR 6 CZĘŚĆ VII – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA PLANOWANIA ŻYWIENIA- ZAŁĄCZNIK NR 7 CZĘŚĆ VIII – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA PLANOWANIA ŻYWIENIA - ZAŁĄCZNIK NR 8 CZĘŚĆ IX – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA INFORMATYCZNA - ZAŁĄCZNIK NR 9 CZĘŚĆ X – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA INFORMATYCZNA - ZAŁĄCZNIK NR 10 CZĘŚĆ XI – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA INRORMATYCZNA- ZAŁĄCZNIK NR 11 CZĘŚĆ XII – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - ZAŁĄCZNIK NR 12 CZĘŚĆ XIII – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO- ZAŁĄCZNIK NR 13 CZĘŚĆ XIV – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO- ZAŁĄCZNIK NR 14 CZĘŚĆ XV – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA MECHATRONICZNA- ZAŁĄCZNIK NR 15
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Jeżeli termin realizacji zamówienia przypada w dzień wolny od pracy to terminem jego realizacji datuje się na pierwszy dzień pracujący następujący po nim. UWAGA! Realizacja zamówienia nie może nastąpić wcześniej jak na 3 tygodnie przed terminem ostatecznym dla danej części zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 16.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 16.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 16.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ I – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI – 150,00 ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ II – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI - 150,00 ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ III – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA OBSŁUGI GOŚCI - 50,00 ( słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ IV – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA DIAGNOSTYKI I NAPRAWY - 400,00 ( słownie: czterysta złotych 00/100); CZĘŚĆ V – ZS W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ - PRACOWNIA GASTRONOMICZNA- 100,00 ( słownie: sto złotych 00/100); CZĘŚĆ VI – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA GASTRONOMICZNA - 100,00 ( słownie: sto złotych 00/100); CZĘŚĆ VII – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA PLANOWANIA ŻYWIENIA - 1300,00 ( słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100); CZĘŚĆ VIII – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA PLANOWANIA ŻYWIENIA - 1300,00 ( słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100); CZĘŚĆ IX – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA INFORMATYCZNA - 2500,00 ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); CZĘŚĆ X – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA INFORMATYCZNA - 1450,00 ( słownie: tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ XI – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA INRORMATYCZNA - 1750,00 ( słownie: tysiąc siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ XII – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 350,00 ( słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ XIII – ZS W DOBRZYNIU - PRACOWNIA JEZYKA ANGIELSKIEGO - 300,00 ( słownie: trzysta złotych 00/100); CZĘŚĆ XIV – ZS W SKĘPEM - PRACOWNIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 350,00 ( słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100); CZĘŚĆ XV – ZST W LIPNIE - PRACOWNIA MECHATRONICZNA - 1200,00 ( słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100); Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do 31.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=04d8f96c-2847-4293-a18c-e2983838fadf https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=04d8f96c-2847-4293-a18c-e2983838fadf 13/19 dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 7 ust. 1 umowy).
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)