„Dostawa mleka, nabiału, tłuszczu oraz jaj”

Publication date 2017-09-04
End date 2017-09-13 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582803-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa mleka, nabiału, tłuszczu oraz jaj” Poniżej 209 000 Euro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38867cb9-b12c-4eba-88c9-c2f9c66b3821
Biuletyn 582803-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrtowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza ul. Szpitalna 13 41-300 Dąbrowa Górnicza
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa mleka, nabiału, tłuszczu oraz jaj”
Numer referencyjny ZP/43/ZCOSzpSp/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu „Dostawa mleka, nabiału, tłuszczu oraz jaj” Poniżej 209 000 Euro
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-10-19T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował: - minimum 2 samochodami posiadającymi dopuszczenia do realizacji przedmiotu zamówienia wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1)Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2)Formularz cenowy – wzór formularza Załącznik nr 1a do SIWZ (wskazana data podpisania) 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 4)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza ponadto zmianę umowy w przypadku: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, e) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, f) zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, g) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 h) zmiany ilości zamawianych produktów w ramach umowy przy zachowaniu cen jednostkowych i wartości umowy z uwagi na potrzeby Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)