Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzeń biurowych i wyposażenia

Publication date 2012-12-06
End date 2012-12-14 08:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 495438 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301214306, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Sprzedaż urządzeń biurowych z wyposażeniem zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części (A i B):
Część A: Urządzenia biurowe ; Część B: Wyposażenie do urządzenia biurowego
2 Oferowane urządzenia biurowe muszą spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczone.
3 Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
4 Wykonawca gwarantuje, że urządzenia biurowe z wyposażeniem dostarczone w ramach realizacji umowy, pochodzi z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, zapewniających w szczególności realizacje świadczeń gwarancyjnych.
5 Wykonawca gwarantuje, że urządzenia biurowe z wyposażeniem dostarczone w ramach realizacji umowy, będzie fabrycznie nowy oraz będzie posiadał gwarancje.
6 Wykonawca gwarantuje równoważność oferowanych urządzeń biurowych
z wyposażeniem we wszystkich aspektach eksploatacji, zarządzania oraz gwarancji
i warunków jej świadczenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Ulica al. Niepodległości 10
Nr domu 10
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-875
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8569000, 8569500
Fax 061 8543988
Internet www.ue.poznan.pl
E mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2012
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Deklarację zgodności oferowanego sprzętu komputerowego, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087, późn. zmianami). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowany sprzęt komputerowy spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca oferujący taki sprzęt jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. 3.Wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami i gwarancjami na oferowane urządzenia biurowe załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Prospekty, foldery, itp. w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD w formacie PDF lub DOC) z wyróżnieniem cech równoważnych, poświadczające spełnianie wymagań zamawiającego, pełnej funkcjonalności - dotyczy przypadku złożenia oferty równoważnej
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanych urządzeń biurowych i wyposażenia w sytuacji gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępne będzie urządzenie biurowe i wyposażenie o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. Wycofanie modeli (typów) urządzeń biurowych i wyposażenia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanych urządzeń biurowych i wyposażenia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępne będą urządzenia biurowe i wyposażenie o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, d) zmianę dotyczącą dostarczanych urządzeń biurowych i wyposażenia w sytuacji niedostępności na rynku urządzeń biurowych objętych ofertą Wykonawcy, a dostępne będą urządzenia biurowe i wyposażenie o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że ich cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, e) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować. W przypadku zmian opisanych pod literą b), c) oraz d), tzn. dostarczenia urządzeń biurowych innych niż wymienione w ofercie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanego innego urządzenia biurowego i wyposażenia, a po zaakceptowaniu zmian przez Zamawiającego, do podpisania stosownego aneksu do umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Spec war Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10,bud B pokój 107..
Data skl 14/12/2012
Godz skl 08:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 w Kancelarii Budynek B pok. 016..
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)