Dostawa gadżetów promocyjnych.

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-14 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583468-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych: etui na okulary, torby materiałowe duże, parasolki małe składane, podróżny zestaw pojemników, rękawice kuchenne, ręczniki kąpielowe, kubki termiczne, magnes na lodówkę z notesem, notesy A5 z papierową okładką, notesy z skóropodobną okładką z gumką, notes z kredkami, długopis metalowy smukły, namiot wystawienniczy, pin z herbem, pin w kształcie województwa opolskiego, notesy A4, zestaw piśmienniczy pióro kulkowe i długopis w etui, długopis w etui, wstążka z satyny, notes A5 z długopisem w pudełku oraz powerbanki.
Na dostarczonych gadżetach wykonany zostanie nadruk zgodnie z OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c323e25-c36e-4c1c-a990-21a1465319cf
Biuletyn 583468-N-2017
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400
Zamawiajacy fax 775 416 403
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Adres strony url http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 Ip. - pok. 102
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa gadżetów promocyjnych.
Numer referencyjny DOA-IV.272.27.2017 DF
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych: etui na okulary, torby materiałowe duże, parasolki małe składane, podróżny zestaw pojemników, rękawice kuchenne, ręczniki kąpielowe, kubki termiczne, magnes na lodówkę z notesem, notesy A5 z papierową okładką, notesy z skóropodobną okładką z gumką, notes z kredkami, długopis metalowy smukły, namiot wystawienniczy, pin z herbem, pin w kształcie województwa opolskiego, notesy A4, zestaw piśmienniczy pióro kulkowe i długopis w etui, długopis w etui, wstążka z satyny, notes A5 z długopisem w pudełku oraz powerbanki. Na dostarczonych gadżetach wykonany zostanie nadruk zgodnie z OPZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Do oferty Wykonawca dołączy próbkę opisaną w pkt 10.3. SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych na kwotę min. 45 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (…), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (…).
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1) Ze względu na postęp technologiczny, Zamawiający dopuszcza zmiany powodujące poprawienie parametrów technicznych (np. większa pojemność powerbanków), jeżeli w terminie dostawy przedmiot umowy będzie niedostępny na rynku, przy czym cena umowy pozostanie bez zmian, 2) zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2017-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)