„Dostawa materiałów elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583420-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: „Dostawa materiałów elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”
Część I: „Dostawa silnika 45 kW”.
Część II: „Zakup zespołu transformatorowego”.
Część III: „Zakup rozdzielnic nN 500V”.
Część IV: „Zakup wyłączników stycznikowych”.
Część V: „Dostawa 40 opraw świetlówkowych górniczych 2x18W”.
Część VI: „Dostawa 2 szt. zespołów transformatorowych”.
Część VII: „Dostawa materiałów elektrycznych instalacyjnych, przekaźników, opraw, itp.”.
Część VIII: „Dostawa urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego”.
Część IX: „Dostawa muf i zestawów naprawczych kabli”.
Część X: „Dostawa żarówek i świetlówek”.
Część XI: „Dostawa szczotek elektrycznych”.
Część XII: „Dostawa wskaźników napięcia, mierników”.
Część XIII: „Dostawa części wyłączników mocy i styczników”.
Część XIV: „Dostawa materiałów teletechnicznych”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5805bc93-afa5-4e72-bb5e-b02caac6e020
Biuletyn 583420-N-2017
Zamawiajacy nazwa Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Regon 276902504
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 207
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-914
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48323513364
Zamawiajacy fax +48323513369
Zamawiajacy email przetargi@srk.com.pl
Adres strony url www.srk.com.pl
Adres strony internetowej www.srk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednoosobowa Spólka Skarbu Państwa
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 207 – Sekretariat Spółki ( II piętro).
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa materiałów elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”
Numer referencyjny CZOK/37/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia: „Dostawa materiałów elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń” Część I: „Dostawa silnika 45 kW”. Część II: „Zakup zespołu transformatorowego”. Część III: „Zakup rozdzielnic nN 500V”. Część IV: „Zakup wyłączników stycznikowych”. Część V: „Dostawa 40 opraw świetlówkowych górniczych 2x18W”. Część VI: „Dostawa 2 szt. zespołów transformatorowych”. Część VII: „Dostawa materiałów elektrycznych instalacyjnych, przekaźników, opraw, itp.”. Część VIII: „Dostawa urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego”. Część IX: „Dostawa muf i zestawów naprawczych kabli”. Część X: „Dostawa żarówek i świetlówek”. Część XI: „Dostawa szczotek elektrycznych”. Część XII: „Dostawa wskaźników napięcia, mierników”. Część XIII: „Dostawa części wyłączników mocy i styczników”. Część XIV: „Dostawa materiałów teletechnicznych”.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 – wzór dokumentu. A. Spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące gwarancji, o której mowa w pkt II ppkt. 1 w Załączniku nr 2 do SIWZ, zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ – druk „OFERTA”. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania parametrów w zakresie części XI , o którym mowa w pkt II ppkt. 2 w Załączniku nr 2 do SIWZ, – stanowiące Załącznik nr 5- wzór dokumentu. 3. Dokumenty wymienione w pkt II ppkt. 3 i 4 w Załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące części, na które jest składana oferta.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części I: 540,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100) dla części II: 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100) dla części III: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) dla części IV: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) dla części V: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) dla części VI: 870,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt złotych 00/100) dla części VII: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) dla części VIII: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100) dla części IX: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) dla części X: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) dla części XI: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) dla części XII: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla części XIII: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) dla części XIV: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)