WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Powiat Bytowski
Miejscowość Bytów
Województwo pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583266-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Bytowie, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) w ilości 29600 sztuk w tym:
a) samochodowe jednorzędowe i kwadratowe w tym indywidualne i przyczepy, zabytkowe, „wtórniki”, tymczasowe, „na bagażnik” - 27260 szt.
b) motocyklowe i ciągnikowe - 1610 szt.
c) motorowerowe - 730 szt.
2. Poszczególne paczki dostarczonych tablic muszą być oznaczone numerami serii tablic.
3. Zamawiający wymaga po każdorazowej dostawie przedstawienia bilansu dotychczasowo dostarczonych tablic.
4. Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie partiami, w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na podstawie kryteriów oceny ofert:
a) czas dostarczenia zamówień częściowych (partii): wymagany maksymalny termin dostawy do 10 dni roboczych, od dnia złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel),
b) czas dostarczenia tablic indywidualnych , wtórników” oraz tablic zabytkowych, tymczasowych, „na bieżnik”: wymagany maksymalny termin dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub droga elektroniczną (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel), przy czym zamówienie zostanie złożone do godz. 15:30.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4ab63e8-f665-451f-a344-d9ee7a0893e2
Biuletyn 583266-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Bytowski
Regon 77097970800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bytów
Zamawiajacy kod pocztowy 77100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 822 80 00
Zamawiajacy fax 59 822 80 01
Zamawiajacy email organizacyjny@powiatbytowski.pl
Adres strony url http://bip.powiatbytowski.pl/
Adres strony internetowej http://bip.powiatbytowski.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.powiatbytowski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatbytowski.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Adres pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, ul. Ks. dr B. Domańskiego 2, 77-100 Bytów – Biuro Obsługi Klienta (pok. nr 106)
Nazwa nadana zamowieniu WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
Numer referencyjny KMD.272.2.2017.DI
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Bytowie, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) w ilości 29600 sztuk w tym: a) samochodowe jednorzędowe i kwadratowe w tym indywidualne i przyczepy, zabytkowe, „wtórniki”, tymczasowe, „na bagażnik” - 27260 szt. b) motocyklowe i ciągnikowe - 1610 szt. c) motorowerowe - 730 szt. 2. Poszczególne paczki dostarczonych tablic muszą być oznaczone numerami serii tablic. 3. Zamawiający wymaga po każdorazowej dostawie przedstawienia bilansu dotychczasowo dostarczonych tablic. 4. Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie partiami, w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na podstawie kryteriów oceny ofert: a) czas dostarczenia zamówień częściowych (partii): wymagany maksymalny termin dostawy do 10 dni roboczych, od dnia złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel), b) czas dostarczenia tablic indywidualnych , wtórników” oraz tablic zabytkowych, tymczasowych, „na bieżnik”: wymagany maksymalny termin dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub droga elektroniczną (nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel), przy czym zamówienie zostanie złożone do godz. 15:30.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w okolicznościach wskazanych w SIWZ oraz z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). 2. Niezależnie od przesłanek zmiany umowy określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, strony umowy przewidują możliwość waloryzacji pozostałej części wynagrodzenia Wykonawcy, w sposób proporcjonalny do wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę ze względu na zmianę czynników określonych w pkt. a-c. Ciężar wykazania wpływu zmian czynników określonych w punkcie 1 i 2 na wysokości pozostałej części wynagrodzenia Wykonawcy leży po stronie Wykonawcy. 3. Dodatkowo dopuszcza się również zmiany umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy, b) zmiany określonych w umowie nazw i adresów, jeśli będą one wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze Wykonawcy lub Zamawiającego c) konieczności dostosowania postanowień do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy według pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron;
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)