Dostawa zestawów klocków edukacyjnych do nauki podstaw automatyki i robotyki.

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-13 00:00:00
Instytucja Gmina Nowa Sól - Miasto
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583225-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 64 zestawów klocków edukacyjnych składających się z elementów do budowy robotów w celu nauki podstaw automatyki i robotyki oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie ich obsługi. Zestawy klocków edukacyjnych przeznaczone są dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w celu nauki podstaw automatyki i robotyki na warsztatach konstruktorskich. Ilości zestawów: zestaw dla początkujących: 30 szt., zestaw dla zaawansowanych: 34 szt. Specyfikacja zestawu dla początkujących m.in.: możliwość budowy minimum 8 robotów różnych kształtów z użyciem co najmniej jednego silnika i jednego czujnika w oparciu o instrukcje budowy obrazkowe lub w języku polskim, min. 200 szt. części. Specyfikacja zestawu dla zaawansowanych m.in.: możliwość budowy min. 8 robotów różnych kształtów z użyciem co najmniej jednego silnika i jednego czujnika w oparciu o instrukcje budowy obrazkowe lub w języku polskim, min. 500 szt. części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c5c5f41-e0d7-481f-bf05-363a040a7e14
Biuletyn 583225-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowa Sól - Miasto
Regon 97077028000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 590 300
Zamawiajacy fax 684 590 358
Zamawiajacy email zampub@nowasol.pl
Adres strony url www.nowasol.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura Społeczna”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nowasol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowasol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów klocków edukacyjnych do nauki podstaw automatyki i robotyki.
Numer referencyjny ZP.271.31.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 64 zestawów klocków edukacyjnych składających się z elementów do budowy robotów w celu nauki podstaw automatyki i robotyki oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie ich obsługi. Zestawy klocków edukacyjnych przeznaczone są dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w celu nauki podstaw automatyki i robotyki na warsztatach konstruktorskich. Ilości zestawów: zestaw dla początkujących: 30 szt., zestaw dla zaawansowanych: 34 szt. Specyfikacja zestawu dla początkujących m.in.: możliwość budowy minimum 8 robotów różnych kształtów z użyciem co najmniej jednego silnika i jednego czujnika w oparciu o instrukcje budowy obrazkowe lub w języku polskim, min. 200 szt. części. Specyfikacja zestawu dla zaawansowanych m.in.: możliwość budowy min. 8 robotów różnych kształtów z użyciem co najmniej jednego silnika i jednego czujnika w oparciu o instrukcje budowy obrazkowe lub w języku polskim, min. 500 szt. części.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)