Utworzenie i uruchomienie 23 stron internetowych parków narodowych oraz jednej strony głównej

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-14 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582760-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i uruchomienie 23 stron internetowych parków narodowych oraz jednej strony głównej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa941e26-a419-4e71-afb3-54c38e52d4fb
Biuletyn 582760-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
Regon 106485800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 57-92-523
Zamawiajacy fax 0-22 57-92-524
Zamawiajacy email dorota.liwarska@mos.gov.pl
Adres strony url www.mos.gov.pl
Adres strony internetowej https://bip.mos.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://bip.mos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności oraz budżetu państwa w ramach pomocy technicz-nej Programu Infrastruktura i Środowisko
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.mos.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.mos.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Utworzenie i uruchomienie 23 stron internetowych parków narodowych oraz jednej strony głównej
Numer referencyjny BDGwzp-216/19/2017/AM
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i uruchomienie 23 stron internetowych parków narodowych oraz jednej strony głównej.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ramach głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: a) co najmniej 3 zamówienia polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu stron WWW, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każde oraz b) co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze wsparcia dotyczącej wdrożonej strony WWW (czyli zdalnej pomocy świadczonej administratorom/redaktorom strony WWW), oraz c) co najmniej 3 zamówienia polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony WWW spełniającej wymogi dostępności WCAG 2.0, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączy dowody, że te zamówienia zostały wykonane należycie. Do spełnienia warunku dopuszcza się wskazanie tego samego projektu spełniającego warunki, o których mowa w ppkt. a-c. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej czterema specjalistami, posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje: a) kierownik projektu - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej dwóch zrealizowanych projektach polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony WWW, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każdy; b) grafik - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 5 projektów szablonów (układów i szat graficznych) stron WWW, przy czym zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie tych stron WWW miało wartość nie mniejszą niż 30 000 zł brutto każde; c) programista stron internetowych (web developer) - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwa projekty polegające na dostosowaniu i wdrożeniu systemu CMS, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każdy; d) osoba odpowiedzialna za projektowanie struktury bazy, implementację i optymalizację zapytań SQL, migrację danych w ramach co najmniej dwóch zakończonych projektów, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każdy. Powyższych funkcji nie można łączyć, w związku z tym Wykonawca nie może się wykazać mniejszą liczbą osób.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykaz głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu: • co najmniej 3 zamówień polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu stron WWW, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każde oraz • co najmniej jednego zamówienia polegającego na usłudze wsparcia dotyczącej wdrożonej strony WWW (czyli zdalnej pomocy świadczonej administratorom/redaktorom strony WWW), oraz • co najmniej 3 zamówień polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony WWW spełniającej wymogi dostępności WCAG 2.0, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączy dowody, że te zamówienia zostały wykonane należycie. Do spełnienia warunku dopuszcza się wskazanie tego samego projektu spełniającego warunki, o których mowa w ppkt. a-c. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego załącznikiem. Specjaliści będą posiadali następujące doświadczenie i kwalifikacje: • kierownik projektu - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej dwóch zrealizowanych projektach polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu strony WWW, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każdy; • grafik - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 5 projektów szablonów (układów i szat graficznych) stron WWW, przy czym zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie tych stron WWW miało wartość nie mniejszą niż 30 000 zł brutto każde; • programista stron internetowych (web developer) - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwa projekty polegające na dostosowaniu i wdrożeniu systemu CMS, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każdy; • osoba odpowiedzialna za projektowanie struktury bazy, implementację i optymalizację zapytań SQL, migrację danych w ramach co najmniej dwóch zakończonych projektów, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każdy. Powyższych funkcji nie można łączyć, w związku z tym Wykonawca nie może się wykazać mniejszą liczbą osób niż 4. c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4.5.1, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku gdy na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane środki.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)