Dostawa opatrunków: specjalistycznych stosowanych w oparzeniach, hemostatycznych oraz osobistych typu W.

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578082-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań:
Zadanie nr 1: Dostawa opatrunków specjalistycznych stosowanych w oparzeniach.
Zadanie nr 2: Dostawa opatrunków hemostatycznych.
Zadanie nr 3: Dostawa opatrunków osobistych typu W.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c98e8682-0dd9-45c1-ac2c-cf1e862a48c6
Biuletyn 578082-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Regon 001232787
Zamawiajacy adres ulica Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343785233
Zamawiajacy fax 343785233
Zamawiajacy email stacja@spr.czest.pl
Adres strony url spr.bip.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja spr.bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-202 Częstochowa, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków: specjalistycznych stosowanych w oparzeniach, hemostatycznych oraz osobistych typu W.
Numer referencyjny SPR.ZP.382.316- 2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa opatrunków specjalistycznych stosowanych w oparzeniach. Zadanie nr 2: Dostawa opatrunków hemostatycznych. Zadanie nr 3: Dostawa opatrunków osobistych typu W. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu .
Wykaz potwierdzenie okolicznosci .
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca - bez wezwania - na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Oświadczanie, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym i posiada aktualne dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawa w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, wypełniony formularz asortymentowo – cenowy wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego -wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 2) dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy lub zmiany cen urzędowych przedmiotu umowy, 3) dopuszcza się zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny wynikającej z umowy (formularza asortymentowo-cenowego), 4) dopuszcza się zmianę na równorzędny(równoważny) rodzaj przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on niedostępny na rynku polskim, przy zachowaniu wartości przedmiotu umowy, 5) dopuszcza się zamianę towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny – w ramach tej samej grupy, 6) dopuszczalna jest zmiana nazwy, oznaczenia co do ilości sztuk, pojemności przedmiotu świadczenia Wykonawcy, przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. W tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości przedmiotu umowy. 7) dopuszcza się ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar, 8) dopuszcza się odstąpienie od części umowy w przypadku braku środków finansowych Zamawiającego, 9) dopuszcza się zmianę umowy na podstawie aneksu polegającą na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy Wykonawcy, zmiana numeru rachunku bankowego.
IV 4 4 data 2017-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)