Zakup i dostawa środków higieny szpitalnej

Publication date 2017-09-05
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
Miejscowość Człuchów
Województwo pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583253-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa środków higieny szpitalnej
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ
2.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 180d5194-b2b9-4312-bb95-45f2005b3537
Biuletyn 583253-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
Regon 771480603
Zamawiajacy adres ulica Szczecińska
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Człuchów
Zamawiajacy kod pocztowy 77-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598342281
Zamawiajacy fax 598342459
Zamawiajacy email przetargi@spzoz-czluchow.pl
Adres strony url spzoz-czluchow.pl
Adres strony internetowej narzedzia spzoz-czluchow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w Człuchowie ul. Szczecińska 16 77-300 Człuchów pok.14 Dział zamówień publicznych
Zamieszczona bedzie specyfikacja spzoz-czluchow.pl
Oferty wnioski dostepne Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w Człuchowie ul. Szczecińska 16 77-300 Człuchów pok.1 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków higieny szpitalnej
Numer referencyjny ZP/07/SPZOZ/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa środków higieny szpitalnej 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ 2.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Posiada koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Posiada Kompetencje w postaci zrealizowania, co najmniej trzech dostaw o podobnym przeznaczeniu bądź wartości w ciągu ostatnich trzech lat. ( Załącznik nr 5 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załączniki do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Załączniki do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci • aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku, gdy odpis jest dostępny w formie elektronicznej do każdorazowego wglądu należy wskazać miejsce jego umieszczenia. • aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)