Zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.

Publication date 2017-09-07
End date 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582250-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR ), wraz z serwisem oprogramowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ.
W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę gotowej do wdrożenia Aplikacji wraz z licencjami oraz aktualizacjami, w tym:
a) 3-letniej licencji Aplikacji w ramach, której dostawca dostarczać będzie patche dostosowujące aplikację do zmieniających się regulacji opisanych w §3 ust. 1 i ust. 3,
b) Przeprowadzenie Zamawiającemu prezentacji oferowanego (gotowego) Rozwiązania umożliwiającego raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MIFIR, oczekiwaniem zamawiającego jest by w/w raportowanie odbywało się odrębnie dla EMIR2 i MIFIR (załącznik nr 3 do OPZ).
c) Najnowszej dostępnej wersji Oprogramowania oferowanego Rozwiązania.
2) Zapewnienie niezbędnego wsparcia technicznego dostawcy Aplikacji w zakresie przebudowy, rozwoju oraz utrzymania. Zaprojektowanie i wdrożenie Rozwiązania, w tym:
a) Przeprowadzenie analizy technicznej oraz opracowanie projektu technicznego wdrożenia Rozwiązania.
b) Instalację, konfigurację oraz uruchomienie Aplikacji zgodnie z projektem technicznym wdrożenia Rozwiązania.
c) Przeprowadzenie warsztatowego przekazania wiedzy dla użytkowników wdrożonego Rozwiązania
d) Wykonanie dokumentacji powdrożeniowej, dostarczonej i opracowanej przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d70a8d6-2041-417f-a482-aac7ab99cf87
Biuletyn 582250-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.
Numer referencyjny DZZK/93/COR/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR ), wraz z serwisem oprogramowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę gotowej do wdrożenia Aplikacji wraz z licencjami oraz aktualizacjami, w tym: a) 3-letniej licencji Aplikacji w ramach, której dostawca dostarczać będzie patche dostosowujące aplikację do zmieniających się regulacji opisanych w §3 ust. 1 i ust. 3, b) Przeprowadzenie Zamawiającemu prezentacji oferowanego (gotowego) Rozwiązania umożliwiającego raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MIFIR, oczekiwaniem zamawiającego jest by w/w raportowanie odbywało się odrębnie dla EMIR2 i MIFIR (załącznik nr 3 do OPZ). c) Najnowszej dostępnej wersji Oprogramowania oferowanego Rozwiązania. 2) Zapewnienie niezbędnego wsparcia technicznego dostawcy Aplikacji w zakresie przebudowy, rozwoju oraz utrzymania. Zaprojektowanie i wdrożenie Rozwiązania, w tym: a) Przeprowadzenie analizy technicznej oraz opracowanie projektu technicznego wdrożenia Rozwiązania. b) Instalację, konfigurację oraz uruchomienie Aplikacji zgodnie z projektem technicznym wdrożenia Rozwiązania. c) Przeprowadzenie warsztatowego przekazania wiedzy dla użytkowników wdrożonego Rozwiązania d) Wykonanie dokumentacji powdrożeniowej, dostarczonej i opracowanej przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-01T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu Umowy, określony w w § 2 IPU, maksymalnie do dnia 01 kwietnia 2018 r. od daty podpisania Umowy. Świadczenie Serwisu dla wdrożonego Rozwiązania, o którym mowa w § 2 ust. 3 pkt 3 IPU – przez okres 36 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Warunek wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każde, których przedmiotem były dostawy oraz wdrożenie i serwisowanie Systemu do raportowania danych transakcyjnych do repozytorium transakcji w KDPW TR, przy czym zakres wdrożeń obejmował następujące prace: sprzedaż i dostarczenie rozwiązania, instalację i konfigurację, opracowanie projektu technicznego wdrożenia rozwiązania, przeprowadzeniu szkolenia z zakresu wdrożonego rozwiązania.W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku. 2) Warunek w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada odpowiedni zespół zapewniający zdolność do realizacji Zamówienia, tj. w skład zespołu oddelegowanego do realizacji zamówienia będą wchodzić osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje: - Ekspert - co najmniej (2) dwie osoby, które uczestniczyły w zakończonym co najmniej 1 zamówieniu polegającym na wdrożeniu na terytorium RP oferowanego systemu do raportowania danych transakcyjnych do repozytorium transakcji w KDPW TR u pojedynczego klienta. - Inżynier – co najmniej (1) jedna osoba, która posiada stosowne kompetencje w świadczeniu wsparcia technicznego, potwierdzone certyfikatem z oferowanej technologii. Każda z osób musi posiadać certyfikat potwierdzający znajomość oraz kwalifikacje dla oferowanego rozwiązania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w wykazie „Doświadczenie” zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów określających ich należyte wykonanie. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu „Potencjał kadrowy” stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w wykazie „Doświadczenie” zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów określających ich należyte wykonanie. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu „Potencjał kadrowy” stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z IPU - załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza, zgodnie z kryteriami opisanymi w SIWZ, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu prezentacji oferowanego systemu umożliwiającego raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do KDPW ARM (zgodnie z regulacjami MIFIR). („System”) zgodnie z poniższymi wymaganiami. 2. Prezentacja Systemu zostanie przeprowadzona na sprzęcie Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego, w obecności przedstawicieli Komisji Przetargowej. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przeprowadzić prezentację w siedzibie Zamawiającego jeszcze przed ogłoszeniem wyników, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, ale nie krótszym niż 5 dni od przesłania zaproszenia. 4. Łączny czas trwania prezentacji funkcjonalności Systemu (wykonania całego scenariusza testowego) nie może przekroczyć 5 godzin, z wyłączeniem czasu przeznaczonego na usunięcie skutków ewentualnych awarii. Łączny czas usuwania skutków ewentualnych awarii nie może przekroczyć 0,5 godziny. Po przekroczeniu czasu na prezentację , tj. po upływie 5 godzin, zadania, które nie zostały wykonane w zadanym czasie, uznane zostaną za niespełnione. 5. Szczegółowy opis zasad oceny, wybranych funkcjonalności oferowanego przez Wykonawcę systemu umożliwiającego raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do KDPW ARM (zgodnie z regulacjami MIFIR), zawiera załącznik nr 4 do OPZ. 6. Zamawiający ustalił wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 3% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia przed zawarciem umowy. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 3 dni przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem”): 1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości; 2) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) kopię polisy ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej m. in. świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy). Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy (szczegółowe warunki zawarte są w § 12 IPU);

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)