GuidZP400 |
c2c87ac0-c77f-4b0c-ba63-6f4300193da2
|
Biuletyn |
585037-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
|
Regon |
28149900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Długosza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 482 610
|
Zamawiajacy fax |
184 482 611
|
Zamawiajacy email |
j.dudzik@mcksokol.pl
|
Adres strony url |
www.mcksokol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcksokol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu, ul. Długosza 3, 33300 Nowy Sącz, pokój 211
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa foteli kinowych do sali im. Danuty Szaflarskiej zlokalizowanej w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
|
Numer referencyjny |
V-271-1-2/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (transport) i montaż nowych foteli kinowych z uwzględnieniem prac naprawy posadzki – otworów w posadzce po demontażu starych foteli kinowych stałych w ilości 179 sztuk foteli kinowych stałych, jeden zestaw dwufotelowy na wspólnej ramie-stopie nie mocowany na stałe do posadzki oraz 8 kompletów siedzisk i oparć rezerwowych w sali im. Danuty Szaflarskiej zlokalizowanej w Małopolskim Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu ul. Długosza 3 na parterze. Demontaż i składowanie istniejących foteli kinowych na sali zostanie dokonany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji w wysokości plus 12 sztuk foteli kinowych stałych, co stanowi plus 6,71 % wartości zamówienia podstawowego/gwarantowanego. Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości foteli kinowych, które zamierza kupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym odnoszących się do foteli kinowych, w terminie realizacji umowy. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostała ilość określona jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Fotele kinowe powinny być dopuszczone i umiejscowione do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymagane atesty, certyfikaty foteli kinowych zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 7, 8, 10 oraz 11 do SIWZ. Rozkład i sposób zamontowania foteli kinowych musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej sali im. Danuty Szaflarskiej, w której zostaną wymienione fotele kinowe. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Sala dostępna od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w godzinach od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dofinansowano przedmiot zamówienia ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej z zakresu rozwoju kin – Priorytet I – Modernizacja kin oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże – zgodnie z postanowieniami rozdziału VII pkt. IV Lp. 1 SIWZ - że wykonał co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na dostawie i montażu co najmniej 110 sztuk (słownie: stu dziesięciu sztuk) foteli kinowych w łącznej wysokości przekraczającej wartość 210.000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokumenty, o którym mowa w rozdziale VII pkt. IX SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych wykonawca zobowiązany jest przedłożyć referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, które powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wymogami rozdziału VI pkt. IV ppkt. 3 SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz ofertą wzór oferowanego fotela kinowego; wzór fotela kinowego będzie pozostawać u Zamawiającego do czasu zakończenia postępowania, a w przypadku podpisania umowy z wybranym Wykonawcą - do odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć i odebrać wzór fotela kinowego we własnym zakresie i na własny koszt. Wraz ze wzorem fotela kinowego należy dostarczyć dokumenty wzorniki i elementy wymienione w rozdziale VII pkt I Lp. 4 pkt. b) – e) SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty,
2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 9 - oryginał dokumentu,
3. Oświadczenie o tym, że Wykonawca należy albo nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie:
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy;
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
I. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
II. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
1. pieniądzu,
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych,
4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.)
III. Wadium wnoszone:
1. w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Pekao S.A. Nr rachunku bankowego – 61 1240 4748 1111 0010 6015 1387 z dopiskiem: „Wadium dla przetargu: „DOSTAWA FOTELI KINOWYCH – SALA IM. DANUTY SZAFLARSKIEJ” - nr sprawy: V-271-1-2/2017”. Potwierdzenie przelewu kwoty wadium należy dołączyć do oferty. Zaleca się nie spinać trwale potwierdzenia wpłaty wadium.
2. wnoszone w pozostałych formach - należy złożyć oryginał z ofertą lub złożyć w kopercie w kasie, tj. w pokoju nr 210, a do oferty dołączyć kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się nie spinać trwale dokumentu.
IV. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna ona zawierać następujące elementy:
1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3. kwotę gwarancji,
4. termin ważności gwarancji,
5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie:
„Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2015, poz. 2164 ze zm.).”
V. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 września 2017 r. do godz. 12:00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich.
VI. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
VII. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
VIII. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
IX. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
X. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
XI. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt X, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a. wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowej, wojny, stanu nadzwyczajnego, itp.), czasowo uniemożliwiającej wykonanie umowy przez Wykonawcę.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy spowodowanych zmianami w obowiązujących przepisach prawnych mających zastosowanie do niniejszej umowy, które zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, które mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wejścia w życie przepisów powodujących zmianę:
a. wysokości stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|