GuidZP400 |
57699251-fe8e-4492-a5e8-40614070f6e1
|
Biuletyn |
584771-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Prowod Sp. z o.o.
|
Regon |
530944564
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kup
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 691 181
|
Zamawiajacy fax |
774 691 184
|
Zamawiajacy email |
piotr.stolarski@prowod.pl
|
Adres strony url |
www.prowod.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.prowod.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Prowod Sp. z o. o., ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów oświetlenia ulicznego
|
Numer referencyjny |
ZP/PROW/7/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów oświetlenia ulicznego dla celów modernizacji istniejącej infrastruktury oświetleniowej przy drogach i w parkach.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy,
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego https://prowod.pl informacji z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa oddzielnie każdy z tych wykonawców,
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
4. Formularz cenowy dla danej części zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości:
1) 8 000,00 zł dla I części zamówienia
2) 2 000,00 zł dla II części zamówienia.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert, na cały okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
4. Gdy wadium wnoszone będzie w pieniądzu, wpłaca się je na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ o/Opole o numerze: 65 2030 0045 1110 0000 0043 3010, z podaniem tytułu: Wadium dla postępowania: „Dostawa elementów oświetlenia ulicznego” - CZĘŚĆ NR .... , nr sprawy ZP/PROW/7/2017.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.
6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Prowod Sp. z o. o.) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Prowod Sp. z o. o., żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Prowod Sp. z o. o., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Prowod Sp. z o. o. z żądaniem zapłaty).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|