GuidZP400 |
9340338b-ba76-4354-a86b-6904e636a6c3
|
Biuletyn |
584957-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
|
Regon |
000687617
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pruszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-802
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7391384
|
Zamawiajacy fax |
22 7391368
|
Zamawiajacy email |
zp@mscz.pl
|
Adres strony url |
www.tworki.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
ZP/AM/20/2017
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.tworki.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tworki.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem opratora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowieckie Specjalityczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, budynek Dyrekcji, Kancelaria ( parter, hol główny)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofukncyjnych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
|
Numer referencyjny |
ZP/AM/20/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego (w tym komputery przenośne i komputery stacjonarne), oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
25101625,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej, tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: a) 230.000,00 zł w przypadku złożenia oferty w zakresie Pakietu nr 1 lub dwóch Pakietów; b) 20.000,00 zł w przypadku złożenia oferty w zakresie Pakietu nr 2.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, dotyczące zdolności zawodowej, tzn. wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 dostaw odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne z wzorem określonym w Załączniku nr 3a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczenie dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne z wzorem określonym w Załączniku 3b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: a) 230.000,00 zł w przypadku złożenia oferty w zakresie Pakietu nr 1 lub dwóch Pakietów;b) 20.000,00 zł w przypadku złożenia oferty w zakresie Pakietu nr 2. 3. Wykazu co najmniej 3 dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. 2. Deklaracja zgodności CE. 3. Potwierdzenie zgodności z normą Energy Star 6.1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Pzp. 2. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian w przypadkach i zakresie opisanym poniżej: a) zmian obowiązującego prawa, mających wpływ za zasady realizacji Umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w Umowie do obowiązującego prawa; b) wycofania z dystrybucji Przedmiotu Umowy i zastąpienia go nowszą wersją produktu tego samego producenta, o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę nie wyższą niż ustalona w Umowie; c) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; d)gdy dotychczasowego Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 3. Strony są uprawnione do wprowadzenia zmian Umowy niezależnie od ich wartości, jeżeli zmiany nie są istotne w rozumieniu przepisu art. 144 ust. 1e Pzp. 4. Strony są uprawnione do wprowadzenia zmian Umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|