Wykonanie systemu sterowania i monitorowania przepompowni ścieków (19 szt.) w gm. Rzeczenica oraz monitorowania pracy oczyszczalni ścieków wraz z systemem CCTV (1 szt.) w miejscowości Pieniężnica

Publication date 2017-09-07
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o.
Miejscowość Rzeczenica
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt telemetryczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585004-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 324410006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sterowania i monitorowania przepompowni ścieków (19 szt.) w gm. Rzeczenica oraz monitorowania pracy oczyszczalni ścieków wraz z systemem CCTV (1 szt.) w miejscowości Pieniężnica.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8bc807c5-e881-418f-b9b2-5d91507fd502
Biuletyn 585004-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o.
Regon 22159754400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Człuchowska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Rzeczenica
Zamawiajacy kod pocztowy 77304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 833 15 25
Zamawiajacy fax 59 833 15 25
Zamawiajacy email zgk-rzeczenica@op.pl
Adres strony url http://zgkrzeczenica.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zgkrzeczenica.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zgkrzeczenica.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagana jest forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Gospodarki Komunalnej w Rzeczenicy Sp. z o.o., ul. Człuchowska 11 , 77-304 Rzeczenica
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie systemu sterowania i monitorowania przepompowni ścieków (19 szt.) w gm. Rzeczenica oraz monitorowania pracy oczyszczalni ścieków wraz z systemem CCTV (1 szt.) w miejscowości Pieniężnica
Numer referencyjny ZGK/479/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sterowania i monitorowania przepompowni ścieków (19 szt.) w gm. Rzeczenica oraz monitorowania pracy oczyszczalni ścieków wraz z systemem CCTV (1 szt.) w miejscowości Pieniężnica. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
Cpv glowny przedmiot 32441000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione Stosowne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) istnieje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami określonymi w SIWZ. 3. Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp, 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 7) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 8) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 9) wystąpienie siły wyższej, której definicję określa siwz, 10) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 11) sądowej waloryzacji zamówienia, 12) zmiany rozwiązań/parametrów technicznych lub technologicznych, które jednak spełnia wymagania siwz i ma parametry identyczne lub lepsze od tych zaproponowanych w ofercie, 13) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, 14) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)