| GuidZP400 |
cc967cd0-a2e9-4668-8310-590e851b14c4
|
| Biuletyn |
584623-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
| Regon |
30177867200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Śrem
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
612 815 462
|
| Zamawiajacy fax |
612 835 788
|
| Zamawiajacy email |
zaopatrzeni@szpital-srem.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalwsremie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwsremie.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
dostarczenie osobiście lub pocztą
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego sp. z o. o. ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem I pietro - Sekretariat Prezesa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/17/PN/17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup, dostawa i montaż zestawu do operacji laryngologicznych z torem wizyjnym HDTV
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejwstru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
| Inne dokumenty niewymienione |
b) szczegółowy opis oferowanego urządzenia (katalogi, ulotki informacyjne, broszury, foldery, itp.) z danymi technicznymi dla oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego – w języku polskim lub w innym języku z tłumaczeniem na język. W przypadku braku danych w ww. dokumentach należy dołączyć potwierdzony za zgodność z oryginałem fragment instrukcji obsługi lub oświadczenie producenta.
c) Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta na sprzedaż i serwis zaoferowanego zestawu do operacji laryngologicznych z torem wizyjnym HDTV na terenie Polski,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy dotyczące ceny tylko i wyłącznie na podstawie zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2. Zmiana warunków umowy ujęta w pkt.2 może nastąpić tylko na podstawie zawartego aneksu między stronami niniejszej umowy.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|