Dostawa systemów antenowych wraz z instalacją na dachu Ośrodka Szkoleniowo – Administracyjnego (OSA)

Publication date 2017-09-07
End date 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583916-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 325000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostarczenie, wyposażenie i uruchomienie systemów antenowych na istniejących fundamentach wieżowych na dachu ośrodka szkoleniowo – administracyjnego zwanego dalej OSA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0094bb63-8864-4771-b19e-f251c9247c30
Biuletyn 583916-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Regon 14088677100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieżowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 574 62 44
Zamawiajacy fax 22 574 63 59
Zamawiajacy email zp@pansa.pl
Adres strony url www.pansa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pansa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pansa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę, w zapieczętowanym i oznakowanym zgodnie z wymaganiami specyfikacji opakowaniu, należy złożyć w budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8, Biuro Podawcze
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Agencja Żeglugi Powietrznej 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8, Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemów antenowych wraz z instalacją na dachu Ośrodka Szkoleniowo – Administracyjnego (OSA)
Numer referencyjny AMZP-2221-25/89/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostarczenie, wyposażenie i uruchomienie systemów antenowych na istniejących fundamentach wieżowych na dachu ośrodka szkoleniowo – administracyjnego zwanego dalej OSA
Cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy, przy czym termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności technicznej lub zawodowej; 1.1.1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jeden (1) obiekt radiokomunikacyjny zawierający wieżę o konstrukcji stalowej o wysokości min. 10 m, wyposażoną w instalację antenową, i w ramach wykonania tego obiektu dokonał montażu i uruchomienia urządzeń łączności radiowej. 1.1.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia: a) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji radiowej, b) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do projektowania instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, d) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji radiowej, e) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f) minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony zarówno jeśli jedna osoba będzie dysponowała uprawnieniami do projektowania i kierowania robotami oraz jeśli będą to dwie osoby dysponujące osobno uprawnieniami do projektowania i kierowania robotami budowlanymi. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane „Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych”. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63 poz. 394, z późn. zm.). Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający odpowiednio uzna uprawnienia budowlane zdobyte przed rokiem 1995 zgodnie z Prawem budowlanym (Dz.U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) oraz właściwymi aktami wykonawczymi do niniejszej ustawy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 2.1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy i ich wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 8 do SIWZ. 2.2. Dowody określające należyte wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej. Dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2. 2.3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 8 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karty katalogowe elementów wchodzących w skład systemu antenowego oraz oświadczenie Wykonawcy o zgodności urządzeń z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu w języku polskim lub angielskim.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii – pokój 004 lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2221-25/89/2017”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)