Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Publication date 2017-09-07
End date 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584151-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż Franco magazyn Zmawiającego i rozładunek, tj.: sprzedaż, dowiezienie i rozładunek przez Wykonawcę nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących (dalej: materiały eksploatacyjne) do magazynu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29 oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Dostarczenie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nastąpi do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych (asortyment, ilości) zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być: fabrycznie nowe, oryginalne, pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. W przypadku zamiennych materiałów eksploatacyjnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamienny materiał eksploatacyjny. Posiadać datę ważności nie krótszą niż 18 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Zamawiający dopuszcza składnie ofert równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f31e9a0-eb58-4767-9ab0-5d5a4be1e764
Biuletyn 584151-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
Regon 1061308300130
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzeszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60479
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 455 660
Zamawiajacy fax 618 400 693
Zamawiajacy email wielkopolski@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ulica Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer referencyjny BOR15.2610.4.2017.JG
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż Franco magazyn Zmawiającego i rozładunek, tj.: sprzedaż, dowiezienie i rozładunek przez Wykonawcę nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących (dalej: materiały eksploatacyjne) do magazynu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29 oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Dostarczenie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nastąpi do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29. Szczegółowy opis materiałów eksploatacyjnych (asortyment, ilości) zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być: fabrycznie nowe, oryginalne, pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. W przypadku zamiennych materiałów eksploatacyjnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamienny materiał eksploatacyjny. Posiadać datę ważności nie krótszą niż 18 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Zamawiający dopuszcza składnie ofert równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 dostawę do odbiorcy docelowego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń drukująco-kopiujących i faksów o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. Przez odbiorcę docelowego rozumie się podmiot, który zużył lub zużywa w swojej działalności dostarczone materiały eksploatacyjne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji lub informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz należy złożyć na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia równoważności oferowanych materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów lub oświadczeń potwierdzających: zgodność oferowanych równoważnych kaset z tonerem przeznaczonych do monochromatycznych drukarek laserowych z normą ISO 19752 lub równoważną w postaci deklaracji lub certyfikatów (zaświadczeń niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości) wraz z raportami z testów, z których musi wynikać jednoznacznie, że badania wydajności zostały przeprowadzone zgodnie z wymogami w/w normy; zgodność oferowanych równoważnych kaset z tonerem przeznaczonych do kolorowych drukarek laserowych z normą ISO 19798 lub równoważną w postaci deklaracji lub certyfikatów (zaświadczeń niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości) wraz z raportami z testów, z których musi wynikać jednoznacznie, że badania wydajności zostały przeprowadzone zgodnie z wymogami ww normy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności; zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do obowiązującego stanu prawnego; zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może wystąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)