Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585759-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wymagana jest dostawa sprzętu serwerowego w całości zbudowanego z części dostarczonych przez producenta oraz posiadającego gwarancję producenta opisaną w specyfikacji sprzętu.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
1) przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim lub języku angielskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
2) przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
3) udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 1 do SIWZ.
Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany.
Część 1
Nazwa sprzętu: Switch
Wyszczególnienie elementów: Switch zarządzalny, 52 portowy montowany w szafie rack 19’’
Część 2
Nazwa sprzętu: Komputer przenośny z oprogramowaniem
Wyszczególnienie elementów: Laptop o ekranie 14 cali z torbą
Część 3
Nazwa sprzętu: Serwer – 2 sztuki
Wyszczególnienie elementów: Serwer z szynami umożliwiającym montaż w szafie rack 19’’
Część 4
Nazwa sprzętu: Skaner dokumentów z automatycznym podajnikiem ADF – 2 sztuki
Wyszczególnienie elementów: Skaner
Część 5
Nazwa programu informatycznego: Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych
Wyszczególnienie: Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych z prawem do wsparcia technicznego oraz aktualizacji na okres co najmniej 60 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1efde68e-395f-4057-8d12-ba6130e30a29
Biuletyn 585759-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
Regon 1328561000000
Zamawiajacy adres ulica ul. A.Pawińskiego
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 923 450
Zamawiajacy fax 226 584 733
Zamawiajacy email e.dudek@ckppip.edu.pl
Adres strony url www.ckppip.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ckppip.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, ul. A. Pawińskiego 5A, 02-106 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych
Numer referencyjny Sprawa Nr BA.260.2.2017.JN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Wymagana jest dostawa sprzętu serwerowego w całości zbudowanego z części dostarczonych przez producenta oraz posiadającego gwarancję producenta opisaną w specyfikacji sprzętu. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim lub języku angielskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu, 2) przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem, 3) udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 1 do SIWZ. Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. Część 1 Nazwa sprzętu: Switch Wyszczególnienie elementów: Switch zarządzalny, 52 portowy montowany w szafie rack 19’’ Część 2 Nazwa sprzętu: Komputer przenośny z oprogramowaniem Wyszczególnienie elementów: Laptop o ekranie 14 cali z torbą Część 3 Nazwa sprzętu: Serwer – 2 sztuki Wyszczególnienie elementów: Serwer z szynami umożliwiającym montaż w szafie rack 19’’ Część 4 Nazwa sprzętu: Skaner dokumentów z automatycznym podajnikiem ADF – 2 sztuki Wyszczególnienie elementów: Skaner Część 5 Nazwa programu informatycznego: Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych Wyszczególnienie: Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych z prawem do wsparcia technicznego oraz aktualizacji na okres co najmniej 60 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawy w zakresie sprzedaży i dostawy urządzenia komputerowego, o którym mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia, o wartości zamówienia brutto co najmniej każda: i. -część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2800,00 zł ii. -część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5100,00 zł iii. -część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 42900,00 zł iv. -część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 31600,00 zł v. -część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:11000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 i ust. 5 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt II lit. c- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument lub dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw zawierający co najmniej dwa, wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienia obejmujące sprzedaż i dostawę urządzeń komputerowych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, których wartość wynosi co najmniej każda: -część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2800,00 zł -część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5100,00 zł -część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 42900,00 zł -część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 31600,00 zł -część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż:11000,00 zł brutto każda - według wzoru zawartego w załączniku Nr 7 do SIWZ oraz Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)