Dostawa antybakteryjnych mydeł i emulsji - 4 grupy

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585804-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 337410006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią: Dostawy antybakteryjnych mydeł i emulsji – 4 grupy, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki od nr 3/1 do 3/4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2294a5a0-d301-442f-b277-908b9e646fda
Biuletyn 585804-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 582 011
Zamawiajacy fax 126 581 081
Zamawiajacy email usd_zp@inetria.pl
Adres strony url http://www.szpitalzdrowia.plo-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalzdrowia.plo-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa antybakteryjnych mydeł i emulsji - 4 grupy
Numer referencyjny EZP-271-2/103/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią: Dostawy antybakteryjnych mydeł i emulsji – 4 grupy, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki od nr 3/1 do 3/4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33741000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 3) Deklaracja zgodności CE dla oferowanych produktów.
Zakresie warunkow udzialu do oferty oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i 4a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki w udziału oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4). Ulotki informacyjne oferowanego przedmiotu zamówienia zawierające skład, opis działania oferowanych produktów 5). Raport bezpieczeństwa Produktu Kosmetycznego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1223/2009/WE z dnia 30 listopada 2009r. dotyczące produktów kosmetycznych obowiązujące od 11 lipca 2013 roku, które zastąpiło przepisy ustawy o kosmetykach (Dz. U.2001 nr 72 poz. 473 ze zm.) 6). Karty charakterystyki zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1907/2006 (Dz. U. UE L 353 z dnia 31.12.2008) dotyczącym bezpiecznego stosowania chemikaliów dla oferowanego asortymentu lub dokument potwierdzający brak konieczności posiadania w/w dokumentu. 7). Dokument potwierdzający zgłoszenie produktu kosmetycznego w bazie CPNP 8). Oświadczenie producenta o kompatybilności zaoferowanych preparatów z posiadanymi przez Zamawiającego dozownikami typu: Grupa 1 – Sterisol; Grupa 2 – Johnson & Johnson; Grupa 4 – Dozowników Antibac AS bezdotykowych zasilanych bateriami.
Inne dokumenty niewymienione W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, chyba że złożenie oświadczenia w okolicznościach konkretnego przypadku stało się bezprzedmiotowe (do upływu wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta). Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 5 ppkt.1 niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załączniki od nr 3/1 do nr 3/4 do SIWZ Stosowne Pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki prowadzenie zmian w treści umowy określa załącznik nr 1 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)