GuidZP400 |
5c07230a-752e-47f0-ab4a-d913957a4736
|
Biuletyn |
585742-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląskie Centrum Chorób Serca
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 733 668
|
Zamawiajacy fax |
32 2717654, 3733668
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sccs.pl
|
Adres strony url |
www.sccs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sccs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sccs.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze Administracja pok.2B6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rejestratorów holterowskich
|
Numer referencyjny |
77/EZP/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 4 szt. rejestratorów holterowskich odpowiadających parametrom umieszczonym w specyfikacji w załączniku nr 7
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
nie są wymagane
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie stawia się warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie stawia się warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówienia przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały:
1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1,
2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 ( Pakiet).
3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 ( Parametry techniczne )
4) Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany produkt będący przedmiotem zamówienia (spr. nr 77/EZP/17) do obrotu na terenie Polski oraz gotowości dostarczenia tego dokumentu na każde żądanie zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia (załącznik nr 6).
5) Broszury techniczne, instrukcje, foldery potwierdzające spełnienie wymagań.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień Umowy w następującym zakresie:
1) dopuszcza się przesunięcie terminu, o którym mowa w § 5 o czas nie dłuższy niż 2 tygodnie, w sytuacji gdy nie będzie to spowodowane okolicznościami zawinionymi przez Wykonawcę;
2) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na przedmiot i warunki Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania warunków umowy do zmienionych przepisów prawa: możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili składania oferty lub podpisania Umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia Wykonawcy;
3) niezawinione przez Wykonawcę niemożność lub utrudnienie w dostarczeniu przedmiotu umowy wskazanego w ofercie Wykonawcy, dopuszcza się wtedy możliwość zastąpienia go modelem nowszym o parametrach co najmniej takich jak urządzenie z oferty, za cenę taką samą lub niższą. Zamawiający ma prawo do decyzji czy wyrazi zgodę na inne urządzenie;
4) możliwość dostarczenia w ramach umowy przedmiotu umowy spełniającego wymagania SIWZ, lecz o parametrach lepszych niż przedmiot umowy zaoferowany pierwotnie (w ofercie przetargowej). Przedmiot umowy będzie dostarczony za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, po cenie określonej w niniejszej umowie bądź niższej;
5) zmiana polityki cenowej przez producenta przedmiotu umowy lub Wykonawcę, dopuszcza się możliwość obniżenia ceny przedmiotu umowy;
6) dopuszcza się zmianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą wystąpić jedynie w formie pisemnej.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
brak
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|