Dostawa rejestratorów holterowskich

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-18 00:00:00
Instytucja Śląskie Centrum Chorób Serca
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585742-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 4 szt. rejestratorów holterowskich odpowiadających parametrom umieszczonym w specyfikacji w załączniku nr 7

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c07230a-752e-47f0-ab4a-d913957a4736
Biuletyn 585742-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląskie Centrum Chorób Serca
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 733 668
Zamawiajacy fax 32 2717654, 3733668
Zamawiajacy email przetargi@sccs.pl
Adres strony url www.sccs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sccs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sccs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze Administracja pok.2B6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rejestratorów holterowskich
Numer referencyjny 77/EZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 4 szt. rejestratorów holterowskich odpowiadających parametrom umieszczonym w specyfikacji w załączniku nr 7
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow nie są wymagane
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie stawia się warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie stawia się warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówienia przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 ( Pakiet). 3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 ( Parametry techniczne ) 4) Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany produkt będący przedmiotem zamówienia (spr. nr 77/EZP/17) do obrotu na terenie Polski oraz gotowości dostarczenia tego dokumentu na każde żądanie zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia (załącznik nr 6). 5) Broszury techniczne, instrukcje, foldery potwierdzające spełnienie wymagań.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień Umowy w następującym zakresie: 1) dopuszcza się przesunięcie terminu, o którym mowa w § 5 o czas nie dłuższy niż 2 tygodnie, w sytuacji gdy nie będzie to spowodowane okolicznościami zawinionymi przez Wykonawcę; 2) zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na przedmiot i warunki Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania warunków umowy do zmienionych przepisów prawa: możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili składania oferty lub podpisania Umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia Wykonawcy; 3) niezawinione przez Wykonawcę niemożność lub utrudnienie w dostarczeniu przedmiotu umowy wskazanego w ofercie Wykonawcy, dopuszcza się wtedy możliwość zastąpienia go modelem nowszym o parametrach co najmniej takich jak urządzenie z oferty, za cenę taką samą lub niższą. Zamawiający ma prawo do decyzji czy wyrazi zgodę na inne urządzenie; 4) możliwość dostarczenia w ramach umowy przedmiotu umowy spełniającego wymagania SIWZ, lecz o parametrach lepszych niż przedmiot umowy zaoferowany pierwotnie (w ofercie przetargowej). Przedmiot umowy będzie dostarczony za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, po cenie określonej w niniejszej umowie bądź niższej; 5) zmiana polityki cenowej przez producenta przedmiotu umowy lub Wykonawcę, dopuszcza się możliwość obniżenia ceny przedmiotu umowy; 6) dopuszcza się zmianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą wystąpić jedynie w formie pisemnej.
IV 6 1 sposob udostepniania brak
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)