Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu, Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Białogard

Publication date 2012-12-06
End date 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Gmina Białogard
Miejscowość Białogard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 495782 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 487000005, 302134009, 488200002, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Monitor 31 sztuk
stacja robocza 31 sztuk
serwer 1 sztuka
router 1 sztuka
inne
materiał promacyjne
Szczegółowe dane znajduą się w SIWZ na stronie ug.bialogard.ibip.pl

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Białogard
Ulica ul. Wileńska 8
Nr domu 8
Miejscowosc Białogard
Kod poczt 78-200
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3124401, 3121162
Fax 094 3127844
Internet www.ug.bialogard.ibip.pl
Regon 00053206200000
E mail ug.inwestycje@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium tak - 7.000,00 zł. w formie przewidzianej zgodnie z ustawą Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
Wiedza wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 3.1.1 ppkt 1 lit. a) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 3.1.1. ppkt 1 lit. a) (wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane dostawy w nim ujęte zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Zdolne aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Sytuacja aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy . Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w trakcie realizacji umowy. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10.2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 10.2.1. Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w umowie. 10.2.2. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 10.2.3. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy oraz wytycznych instytucji Zarządzającej (Instytucja Zarządzająca dla PO IG - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego) w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. 10.2.4. Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, o których Strony nie wiedziały przed zawarciem Umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany szczegółowego harmonogramu realizacji umowy). Okoliczności te nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmiany terminu realizacji Umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy. 10.3. Ewentualna zmiana warunków umowy w zakresie określonym wyżej nie może powodować zwiększenia wartości umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.ug.bialogard.ibip.pl
Spec war Gmina Białogard ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard
Data skl 14/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Gmina Białogard ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard, pokój nr 16 ( sekretariat ).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Dotacje na innowacje -Inwestujemy w Waszą przyszłość-
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)