Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Wysoka jakość edukacji przedszkolnej – lepszy start w życie”

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-18 00:00:00
Instytucja Gmina Kielce
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584152-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pn. „Wysoka jakość edukacji przedszkolnej – lepszy start w życie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałania 8.3.6 Wzrost jakości edukacji ogólnej – ZIT – Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej.
Przedmiot dostawy ma zostać dostarczony do oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta Kielce, tj.: SP 31 przy ul. Krzemionkowej 1, SP 34 przy ul. Naruszewicza 16.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: Część I: Wyposażenie - meble przedszkolne; Część II: Sprzęt komputerowy oraz telewizyjny; Część III: Pomoce dydaktyczne; Część IV: Pościel do łóżeczek przedszkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem nazw produktów, wymaganej ilości, parametrów, określają Załączniki nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 do SIWZ. Sposób realizacji zamówienia, warunki rozliczenia - określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b55ebbd1-31f1-43e0-a51e-d754a6c54d33
Biuletyn 584152-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kielce
Regon 29100934300000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-303
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3676146
Zamawiajacy fax 41 3676141
Zamawiajacy email iwona.franki@um.kielce.pl
Adres strony url www.um.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Wysoka jakość edukacji przedszkolnej – lepszy start w życie” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałania 8.3.6 Wzrost jakości edukacji ogólnej – ZIT – Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Kielce, 25-303 Kielce, Rynek 1, Biuro Obsługi Interesantów (parter od strony Rynku)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Wysoka jakość edukacji przedszkolnej – lepszy start w życie”
Numer referencyjny Or-III.271.38.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pn. „Wysoka jakość edukacji przedszkolnej – lepszy start w życie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałania 8.3.6 Wzrost jakości edukacji ogólnej – ZIT – Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej. Przedmiot dostawy ma zostać dostarczony do oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta Kielce, tj.: SP 31 przy ul. Krzemionkowej 1, SP 34 przy ul. Naruszewicza 16. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: Część I: Wyposażenie - meble przedszkolne; Część II: Sprzęt komputerowy oraz telewizyjny; Część III: Pomoce dydaktyczne; Część IV: Pościel do łóżeczek przedszkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem nazw produktów, wymaganej ilości, parametrów, określają Załączniki nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 do SIWZ. Sposób realizacji zamówienia, warunki rozliczenia - określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Okres w dniach podany w sekcji II.8) - oznacza maksymalny okres, w jakim powinno być zrealizowane zamówienie (każda Część). Zamawiający do oznaczenia terminu przyjął dni robocze. Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia dla każdej Części, na którą składa ofertę. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: ‐ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika. ‐ w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z tym, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)