Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach realizacji projektu pn.„Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat”, dla szkół których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza.

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-18 00:00:00
Instytucja Gmina Koniusza
Miejscowość Koniusza
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585454-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach realizacji projektu pn. „Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat” dla szkół których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część I przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”.
Część II przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, interaktywnego i sprzętu komputerowego”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32f0e8a4-098b-488f-af9b-9255c271984e
Biuletyn 585454-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Koniusza
Regon 351555051
Zamawiajacy adres ulica Koniusza
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Koniusza
Zamawiajacy kod pocztowy 32-104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 123 869 039
Zamawiajacy fax 123 869 015
Zamawiajacy email gmina@koniusza.pl
Adres strony url www.koniusza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.„Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat” Nr: RPMP.10.01.03-12-0322/16, współfinansowany przez Unię Europejską - Poddziałanie 10.01.03 Rozwój Kształcenia Ogólnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.koniusza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej – za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. Nr 11 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach realizacji projektu pn.„Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat”, dla szkół których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza.
Numer referencyjny R.Ż.271.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, interaktywnego i komputerowego w ramach realizacji projektu pn. „Wiedzą i aktywnością zdobywamy świat” dla szkół których organem prowadzącym jest Gmina Koniusza. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”. Część II przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, interaktywnego i sprzętu komputerowego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Podany wyżej termin realizacji jest wiążący dla wszystkich części przedmiotu zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Każda oferta na daną część przedmiotu zamówienia musi zawierać: 1.1. wypełniony formularz ofertowy dla danej części, odpowiednio wg załącznika Nr 3.1.do SIWZ, lub Nr 3.2. do SIWZ; 1.2. arkusze wyceny odpowiednio dla każdej części: tj. zał. Nr 1a - opis części I przedmiotu zamówienia i arkusz wyceny części I - pomoce dydaktyczne dla szkół, zał. Nr 1b - opis części I przedmiotu zamówienia i arkusz wyceny części I - pomoce dydaktyczne do międzyszkolnej pracowni przyrodniczej, zał. Nr 2b - arkusz wyceny część II przedmiotu zamówienia – sprzęt multimedialny i interaktywny, zał. Nr 2c - arkusz wyceny część II przedmiotu zamówienia– sprzęt komputerowy do pracowni komputerowych, 1.3. pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika, 1.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2.Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców ( pkt 25.1 SIWZ). 3.INFORMACJA DLA WYKONAWCOW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA) 3.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 3.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 3.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, OŚWIADCZENIE, o których mowa w pkt III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 11.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodne z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)