Dostawa mebli biurowych

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584872-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

część I – dostawa mebli biurowych,
część II – dostawa krzeseł i foteli biurowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99de3530-1e29-4736-a8b6-92b554524416
Biuletyn 584872-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Regon 1636509000000
Zamawiajacy adres ulica Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-675
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 818 803
Zamawiajacy fax 225 818 814
Zamawiajacy email wzp@ipn.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ władzy publicznej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych
Numer referencyjny BAG-64/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu część I – dostawa mebli biurowych, część II – dostawa krzeseł i foteli biurowych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow dla Części I – 40 dni roboczych od daty zawarcia umowy, dla Części II – 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający oczekuje skrócenia terminu realizacji
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (Część I i II) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w zakresie części - I minimum dwie (2) dostawy mebli biurowych, każda o wartości minimum 40 000,00 zł brutto; b) w zakresie części II - minimum dwie (2) dostawy mebli biurowych, każda o wartości minimum 30 000,00 zł brutto; W przypadku złożenia oferty na obydwie części, Wykonawca musi wykazać się dostawami zrealizowanymi w ramach różnych kontraktów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia certyfikatu potwierdzającego spełnianie Klasy Higieny E1 dla płyt wiórowych, z których będą wykonane meble w Części I tj. pozycje 1-15 „Opisu przedmiotu zamówienia”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)