Przetarg nieograniczony 26/n/do/2017 r. na dostawę urządzeń medycznych i sprzętu medycznego do SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 21 pakietów.

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585183-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie:
1) Wanny do masażu kończyn górnych;
2) Wanny do masażu kończyn górnych;
3) Trzech rotorów;
4) Aparatu do masażu BOA;
5) Trzech łóżek geriatrycznych;
6) Dwóch łóżek kardiologinych;
7) Dwóch wag niemowlęcych do 20 kg;
8) Czterech wag ze wzrostomierzem;
9) Stołu zabiegowego;
10) Wózka transportowego;
11) Dwunastu wózków siedzących;
12) Trzech stolików zabiegowych;
13) Czterech kozetek
14) Szesnastu materacy łóżkowych;
15) Piętnastu materacy przeciwodleżynowych;
16) Trzydziestu ośmiu szafek przyłóżkowych;
17) Laryngoskopu do trudnych intubacji;
18) Worka samorozprężalnego z rezerwuarem;
19) Pięciu elektronicznych aparatów do pomiaru RR;
20) Czternastu aparatów do pomiaru RR;
21) Walizki reanimacyjnej z wyposażeniem
dla SPWZOZ w Stargardzie wraz z usługą polegającą na szkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania dostarczanego sprzętu w zakresie pakietów: 1, 2, 4, 5, 6, 9, .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e77a54c-9491-4d57-9745-5a9d50743e27
Biuletyn 585183-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Regon 30456200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 578 92 22
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozstargard.pl
Adres strony url www.zozstargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY WIELOSPECJALISTYCZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozstargard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja pisemna papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard,
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony 26/n/do/2017 r. na dostawę urządzeń medycznych i sprzętu medycznego do SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 21 pakietów.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie: 1) Wanny do masażu kończyn górnych; 2) Wanny do masażu kończyn górnych; 3) Trzech rotorów; 4) Aparatu do masażu BOA; 5) Trzech łóżek geriatrycznych; 6) Dwóch łóżek kardiologinych; 7) Dwóch wag niemowlęcych do 20 kg; 8) Czterech wag ze wzrostomierzem; 9) Stołu zabiegowego; 10) Wózka transportowego; 11) Dwunastu wózków siedzących; 12) Trzech stolików zabiegowych; 13) Czterech kozetek 14) Szesnastu materacy łóżkowych; 15) Piętnastu materacy przeciwodleżynowych; 16) Trzydziestu ośmiu szafek przyłóżkowych; 17) Laryngoskopu do trudnych intubacji; 18) Worka samorozprężalnego z rezerwuarem; 19) Pięciu elektronicznych aparatów do pomiaru RR; 20) Czternastu aparatów do pomiaru RR; 21) Walizki reanimacyjnej z wyposażeniem dla SPWZOZ w Stargardzie wraz z usługą polegającą na szkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania dostarczanego sprzętu w zakresie pakietów: 1, 2, 4, 5, 6, 9, .
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, stwierdzające, że oferowane produkty posiadają aktualne zaświadczenie atesty, Certyfikat CE lub deklarację zgodności, lub inne równoważne dokumenty, świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm.). W przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych; 2) dokument potwierdzający zgłoszenie i wpis do rejestru wyrobów medycznych oferowanych urządzeń medycznych, gdy asortyment jest wyrobem medycznym zgodnym z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 poz. 211) 3) ulotki producenta, katalogi, dokumentację techniczną w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu medycznego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełnionego i podpisanego przez oferenta załącznika „A” – SPECYFIKACJA PARAMETRÓW TECHNICZNO – UŻYTKOWYCH.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: a) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron; b) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) zaprzestania produkcji zaoferowanych produktów lub innych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dostawę określonych produktów, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy poprzez określenie innego towaru, zatwierdzonego przez Zamawiającego, do dostawy, którego zobowiązany będzie Wykonawca, przy czym towar zamienny powinien posiadać parametry nie gorsze od towaru pierwotnego i cenę jednostkową nie wyższą niż dotychczasowa, d) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)