GuidZP400 |
8ee2b496-972a-4b3a-a6c0-c969367988a5
|
Biuletyn |
585015-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Bolesławiecki
|
Regon |
23082929800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bolesławiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 323 258
|
Zamawiajacy fax |
757 323 250
|
Zamawiajacy email |
k.rybak@powiatboleslawiecki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiatboleslawiecki.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.powiatboleslawiecki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatboleslawiecki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatboleslawiecki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia sali do Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu w ramach programu pn. „Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”
|
Numer referencyjny |
WIZ.272.1.18.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: mebli, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia sali w ramach projektu nr RPDS.07.02.01-02-0030/16-00 pn. „Dobry zawód twoją szansą – poprawa warunków nauczania w szkołach zawodowych powiatów lwóweckiego i bolesławieckiego”. Postępowanie zostało podzielone na 3 części. Część 1 – zakup, dostawa i montaż mebli, cześć 2 – zakup, dostawa i podłączenie sprzętu komputerowego, część 3 – zakup i dostawa wyposażenia sali.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy części 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia o wartości 70.000,00 zł za każdą dostawę. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw (zamówień) o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. (UWAGA: Wykaz należy złożyć na wezwanie. Nie składa się go wraz z ofertą) – dotyczy części 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|