| GuidZP400 |
b29aa5e9-676e-473f-9f58-99efd696a4c0
|
| Biuletyn |
585246-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwajcarska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61285
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
061 8739 293, 008, 033
|
| Zamawiajacy fax |
618 779 517
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia w Poznaniu Szwajcarska 3 Dział Zamówień Publicznych pok. 134 Ip.
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagana forma pisemna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu stomijnego oraz urządzeń do zakładania podwiązek na żylaki odbytu dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
|
| Numer referencyjny |
WSM/DZP/381/8708/N/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu stomijnego oraz urządzeń do zakładania podwiązek na żylaki odbytu dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, gdzie opisane są również podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę sprzętu do Zamawiającego do Magazynu Głównego Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 transportem własnym lub zorganizowanym przez wykonawcę, na własny koszt i ryzyko
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
267649,05
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału dla przedmiotowego postępowania
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie wykonawcy iż oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednie Certyfikaty dopuszczające wprowadzenie do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj; certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne (okazywane na każde żądanie zamawiającego w wersji papierowej)
2. Szczegółowe materiały informacyjne dot. oferowanego sprzętu (np. katalogi, ulotki, prospekty), potwierdzające spełnienie parametrów technicznych wymaganych.
Uwaga! Na opisach - materiałach informacyjnych należy odręcznie zaznaczyć której pozycji w pakiecie dotyczą
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów.
2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa
3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności
4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy, dopuszcza się możliwość dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 wymagają zgody obu Stron i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy
|
| IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|