Dostawa komputerów oraz urządzenia wielofunkcyjnego

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Chemicznych
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585173-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego z oprogramowaniem biurowym - 1 szt. oraz urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. w ramach projektu pn. „Akcja - kwalifikacja” oraz dostawa komputerów – 8 szt. w ramach projektu pn. „EduAkcja w technikach”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a4220002-a26c-46d2-a5b2-3c77e0351192
Biuletyn 585173-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Chemicznych
Regon 18157900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łukasiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85821
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 611 008
Zamawiajacy fax 523 611 008
Zamawiajacy email zsch_bydg@op.pl
Adres strony url http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Akcja - kwalifikacja” oraz „EduAkcja w technikach”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Chemicznych im. Ignacego Łukasiewicza w Bydgoszczy, ul. Łukasiewicza 3, 85-821 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów oraz urządzenia wielofunkcyjnego
Numer referencyjny ZSCh-5/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego z oprogramowaniem biurowym - 1 szt. oraz urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt. w ramach projektu pn. „Akcja - kwalifikacja” oraz dostawa komputerów – 8 szt. w ramach projektu pn. „EduAkcja w technikach”.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa, 3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 P.z.p. (zawarte w pkt 6 formularza oferty).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; 2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego; 3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 4) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy; 5) w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)