Zakup zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585049-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP - w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu pn. "Tworzenie systemu ratownictwa i ochrony przed pożarami, powodziami i innymi zagrożeniami poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze
i specjalistyczny sprzęt ratowniczy" realizowanego w ramach programu unijnego RPO Lubuskie 2020, oś 4, działanie 4.1.
2. Zamówienie jest podzielone na 4 części:
• Część 1, obejmującą dostawę asortymentu tj. ubrania ochronne specjalne, kominiarki,
• Część 2, buty strażackie specjalne, hełmy strażackie bojowe, rękawice specjalne strażackie,
• Część 3, obejmującą drabiny ratownicze
• Część 4, obejmującą węże tłoczne (W52) oraz prądownice z nakładką.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 deba01e9-f253-49b5-8071-e5e47525c26f
Biuletyn 585049-N-2017
Zamawiajacy nazwa Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Regon 702405000316
Zamawiajacy adres ulica ul. Kasprowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42434
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 068 3255779, 4575623
Zamawiajacy fax 683 255 779
Zamawiajacy email epolak@zosprp.com
Adres strony url http://www.zosprp.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Tworzenie systemu ratownictwa i ochrony przed pożarami, powodziami i innymi zagrożeniami poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze i specjalistyczny sprzęt ratowniczy" realizowanego w ramach programu unijnego RPO Lubuskie 2020, oś 4, działanie 4.1.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny stowarzyszenie
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zosprp.com
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zosprp.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać osobiście, pocztą lub za pośrednictwem kuriera w formie papierowej Adres: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP WL w Zielonej Górze ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP WL w Zielonej Górze ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra
Nazwa nadana zamowieniu Zakup zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP
Numer referencyjny E.VI/UE/4/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzega, wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP - w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu pn. "Tworzenie systemu ratownictwa i ochrony przed pożarami, powodziami i innymi zagrożeniami poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze i specjalistyczny sprzęt ratowniczy" realizowanego w ramach programu unijnego RPO Lubuskie 2020, oś 4, działanie 4.1. 2. Zamówienie jest podzielone na 4 części: • Część 1, obejmującą dostawę asortymentu tj. ubrania ochronne specjalne, kominiarki, • Część 2, buty strażackie specjalne, hełmy strażackie bojowe, rękawice specjalne strażackie, • Część 3, obejmującą drabiny ratownicze • Część 4, obejmującą węże tłoczne (W52) oraz prądownice z nakładką.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: - (dla części I), co najmniej jedną dostawę sprzętu ratowniczego lub umundurowania ratowniczego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto. - (dla części II), co najmniej jedną dostawę umundurowania ratowniczego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto. - (dla części III), co najmniej jedną dostawę sprzętu ratowniczego (obejmującego między innymi drabiny ratownicze) o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto. - (dla części IV), co najmniej jedną dostawę sprzętu ratowniczego (obejmującego między innymi prądownice) o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 PLN brutto. W przypadku Wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty) należy dokonać przeliczenia waluty według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski (NBP) w dniu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a jeśli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według kursu ostatnio przed tą datą ogłoszonego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia w szczególności następujących dokumentów: W zakresie warunków udziału w postępowaniu: - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu na asortyment o lepszych parametrach na etapie wykonania umowy, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody na taka zmianę.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki oferta musi zostać złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)