DOSTAWA WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW

Publication date 2017-09-08
End date 2017-09-18 00:00:00
Instytucja "KOM-LUB" Sp. z o .o.
Miejscowość Luboń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584695-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW, realizowana sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą zamówienia, w łącznej ilości ok. 615 tys. szt.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę:
a) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 90cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm), na bioodpady - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; nadruk: BIOODPADY; łączna ilości ok. 290 tys. szt.
b) Worki bezbarwne o wymiarach dł. 130cm x szer. 60cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 16cm+16cm, czyli obwód „rękawa” 2x60cm+4x16cm = 184 cm) na tworzywa sztuczne i makulaturę - materiał: regranulat PE, grubość 30 mikrometrów; nadruk: MAKULATURA+TWORZYWA; łączna ilości ok. 190 tys. szt.
c) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 110cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm) na szkło - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; nadruk: SZKŁO; łączna ilości ok. 120 tys. szt.
d) Worki (pomarańczowe, wybarwienie 4%) o wymiarach dł. 100cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm) do koszy ulicznych - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; bez nadruku; łączna ilości ok. 15 tys. szt.
1.2. Dostawy będą realizowane sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego, w pakietach pakowanych po 250 szt. i partiami po min. 5 tys. szt. dla każdego rodzaju worka.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie do upływu 12 miesięcy liczonych od daty zawarcia Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28924ac7-5756-45dd-b1fc-929e93af2f41
Biuletyn 584695-N-2017
Zamawiajacy nazwa "KOM-LUB" Sp. z o .o.
Regon 63209568100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Luboń
Zamawiajacy kod pocztowy 62030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 0-61 8130-551
Zamawiajacy fax 0-61 8130-551
Zamawiajacy email l.michalik@onet.eu
Adres strony url www.kom-lub.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://kom-lub.com.pl/przetargi-2017/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Niepodległości 11, 62-030 Luboń
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
Numer referencyjny KL.271.03.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW, realizowana sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą zamówienia, w łącznej ilości ok. 615 tys. szt. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: a) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 90cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm), na bioodpady - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; nadruk: BIOODPADY; łączna ilości ok. 290 tys. szt. b) Worki bezbarwne o wymiarach dł. 130cm x szer. 60cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 16cm+16cm, czyli obwód „rękawa” 2x60cm+4x16cm = 184 cm) na tworzywa sztuczne i makulaturę - materiał: regranulat PE, grubość 30 mikrometrów; nadruk: MAKULATURA+TWORZYWA; łączna ilości ok. 190 tys. szt. c) Worki (bezbarwne) o wymiarach dł. 110cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm) na szkło - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; nadruk: SZKŁO; łączna ilości ok. 120 tys. szt. d) Worki (pomarańczowe, wybarwienie 4%) o wymiarach dł. 100cm x szer. 40cm (zgrzew dolny liniowy; zakładki 15cm+15cm, czyli obwód „rękawa” 2x40cm+4x15cm = 140 cm) do koszy ulicznych - materiał: regranulat PE, grubość 40 mikrometrów; bez nadruku; łączna ilości ok. 15 tys. szt. 1.2. Dostawy będą realizowane sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego, w pakietach pakowanych po 250 szt. i partiami po min. 5 tys. szt. dla każdego rodzaju worka. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie do upływu 12 miesięcy liczonych od daty zawarcia Umowy.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego a całkowita wartość tego zamówienia może wynosić do 50% wartości zamówienia podstawowego - warunkiem ich udzielenia w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego będzie: > wystąpienie uzasadnionej konieczność zwiększenia ilości worków niezbędnych do właściwej obsługi posesji w Luboniu; > uzyskanie przez zamawiającego środków finansowych umożliwiających dokonanie zakupu worków do segregacji odpadów; > akceptacja oferty dotychczasowego wykonawcy dostaw.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: > W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 160 tys. zł (lub trzy zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 160 tys. zł), polegające na dostawie worków do segregacji odpadów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia wykonawcy będącego osobą fizyczną, że nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). (UWAGA: oświadczenie o którym mowa w punkcie 5 lit. b), c), d), e), można złożyć np. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych (np. wg wzoru w Załączniku nr 4 do SIWZ) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) próbki lub wzory oferowanych worków do segregacji odpadów, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą mogły dotyczyć tylko i wyłącznie zmian wynikających z nw. powodów: A. Z powodu zaistnienia przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby tego warunku rozumieć należy zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron oraz którego strony nie mogły przewidzieć z całą pewnością i którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia. B. Z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w tym szczególnie zmiany wysokości podatku od towarów i usług lub minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej a także w przypadku zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności postanowień kształtujących treść stosunku prawnego nawiązanego umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna określona w ust. 1 wywarła wpływ, co Wykonawca wykaże i przedstawi Zamawiającemu stosowne dowody potwierdzające ten wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy. 3. Oprócz zmian, o których mowa powyżej, dopuszcza się dokonanie nieistotnych zmian w warunkach umowy, przez które, na potrzeby tego zamówienia rozumieć należy, iż zmiany nieistotne to takie, które nie powodują zwiększenia wynagrodzenia oraz nie powodują wyłączenia zobowiązań Wykonawcy wynikających z umowy.
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:55
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)