PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH. ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH

Publication date 2017-09-11
End date 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Regiminie
Miejscowość Regimin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586411-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY
DYDAKTYCZNYCH.

Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2A)

ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW
ZAJĘĆ

Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2B)

ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH

Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2C) oraz w specyfikacji technicznej sprzętu (zał. nr 4)

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ
Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu, wyposażenia, podręczników itp. rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych lub użytkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad6d2b3a-d8e2-4908-8cce-78bb0f795e5d
Biuletyn 586411-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Regiminie
Regon 55047900000
Zamawiajacy adres ulica Regimin
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Regimin
Zamawiajacy kod pocztowy 06461
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 811 756
Zamawiajacy fax 236 811 756
Zamawiajacy email georegimin@o2.pl
Adres strony url www.regimin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie w związku z realizacją projektu: „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Gminy Regimin” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej X „Edukacja dla Rozwoju Regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży” Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Umowa nr RPMA.10.01.01-14-7193/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.regimin.pl lub www.bip.regimin.pl
Nazwa nadana zamowieniu PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH. ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH
Numer referencyjny 09/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH. Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2A) ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2B) ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2C) oraz w specyfikacji technicznej sprzętu (zał. nr 4) INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu, wyposażenia, podręczników itp. rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych lub użytkowych.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Ewentualne zamówienia dodatkowych dostaw zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone. Chodzi o dodatkowy zakup sprzętu komputerowego lub multimedialnego albo dydaktycznego tego samego który został określony w załącznikach nr 1, 2 i 3 (formularz cenowy) do SIWZ tego samego który zostanie zakupiony od wykonawcy dostawy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr. 10). Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego. Wartość dostawy minimum 50 000 zł (dotyczy zadania 3) Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę na podobne produkty jakie zostały przedstawione w załączniku nr 1A formularz cenowy (pomoce dydaktyczne, do logopedii i wyposażenie pracowni przyrodniczej w odpowiedni sprzęt). Wartość dostawy minimum 15 000 zł (dotyczy zadania 1) Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr. 10). Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego. Wartość dostawy minimum 50 000 zł (dotyczy zadania 3) Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę na podobne produkty jakie zostały przedstawione w załączniku nr 1A formularz cenowy (pomoce dydaktyczne, do logopedii i wyposażenie pracowni przyrodniczej w odpowiedni sprzęt). Wartość dostawy minimum 15 000 zł (dotyczy zadania 1) Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie,
Inne dokumenty niewymienione 2) Formularz ofertowy Zadanie nr 2 (zał. nr 1B) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Formularz ofertowy Zadanie nr 3 (zał.nr 1C) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 4) Formularz cenowy Zadanie nr 1 (zał. nr 2A) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5) Formularz cenowy Zadanie nr 2 (zał. nr 2B) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 6) Formularz cenowy Zadanie nr 3 (zał.nr 2C) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. (zał. nr 3) 8) specyfikacja techniczna sprzętu ( zał. nr 4) 9) Wzór umowy (zał nr 9) 10) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym (stanowi element pomocniczy oraz informacyjny i nie podlega on ocenie) (zał. nr 5) 11) Oferowane warunki gwarancji (zał. nr 6)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się zmiany w zakresie: • wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; • konieczności wprowadzenia zmian będącej następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; • jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1. zmianę treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia 2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)