ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I PRZEDMIOTÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA PRACOWNIKÓW 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU

Publication date 2017-09-12
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587209-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i przedmiotów ochrony osobistej dla pracowników 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – odpowiednio dla części, zawarto w formularzach cenowych (kolumna 2 tabeli) stanowiących Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 części:
Część 1 – Ubrania ochronne,
Część 2 – Ubrania kucharskie,
Część 3 – Obuwie,
Część 4 – Przedmioty ochronne,
6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia.
7. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
8. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych (art.29 ust. 3 ustawy Pzp).
11. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
12. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
13. Zamawiający wymaga aby termin gwarancji na cały przedmiot umowy wynosił 24 miesięcy od daty odbioru towaru tj. od daty podpisania protokołu odbiory – bez uwag.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6a75760-677f-4a82-91ff-2ce14a24c275
Biuletyn 587209-N-2017
Zamawiajacy nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 142917040
Zamawiajacy adres ulica Juzistek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261883896
Zamawiajacy fax 261883868
Zamawiajacy email jw4809.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.26wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.26wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Juzstek 2 05-131 Zegrze, kancelara jawn pokój nr 43, budynek nr 220
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I PRZEDMIOTÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA PRACOWNIKÓW 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU
Numer referencyjny ZP/55/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i przedmiotów ochrony osobistej dla pracowników 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – odpowiednio dla części, zawarto w formularzach cenowych (kolumna 2 tabeli) stanowiących Załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 części: Część 1 – Ubrania ochronne, Część 2 – Ubrania kucharskie, Część 3 – Obuwie, Część 4 – Przedmioty ochronne, 6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. 7. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 8. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych (art.29 ust. 3 ustawy Pzp). 11. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 12. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 13. Zamawiający wymaga aby termin gwarancji na cały przedmiot umowy wynosił 24 miesięcy od daty odbioru towaru tj. od daty podpisania protokołu odbiory – bez uwag.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy - zał. 1, formularz cenowy - zał. 2a, 2b, 2c, 2c, 2d, 2, Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CE i DG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych art. 144 ustawy Pzp. 3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)