Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych

Publication date 2017-09-12
End date 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587031-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych.
Zamówienie obejmuje osiem części:

Część I

Dostawa komputerów z systemem Windows 10 Professional lub równoważnym – 20 sztuk

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr I zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1a do SIWZ.

Część II

Dostawa monitorów – 24 sztuki

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr II zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1b do SIWZ.


Część III

Dostawa patchcordów - 105 sztuk

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr III zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1c do SIWZ.


Część IV

Dostawa taśm do streamera LTO4 – 20 sztuk

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr IV zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1d do SIWZ.


Część V

Dostawa punktu dostępowego do sieci internetowej (Access Point) 802.11ac Dual-Radio – 5 sztuk

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr V zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1e do SIWZ.


Część VI

Dostawa szafowego automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS – 2 sztuki

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr VI zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1f do SIWZ.


Część VII

Dostawa myszy komputerowej bezprzewodowej i klawiatury bezprzewodowej (komplet) – 20 sztuka

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr VII zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1g do SIWZ.

Część VIII

Dostawa projektora – 1 sztuka

Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr VIII zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1h do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 84efef0d-d5dd-40ba-a1ba-2a56a0189e08
Biuletyn 587031-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Regon 931934839
Zamawiajacy adres ulica al. Marcina Kromera
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-163
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 32 72 100
Zamawiajacy fax 71 32 72 390
Zamawiajacy email grodzkad@zgkikm.wroc.pl
Adres strony url http://bip.zgkikm.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zgkikm.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, składanie ofert osobiscie lub przesłanie na adres Zamawiajacego, adres: al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych
Numer referencyjny ZKK 17-EA.341-2-9/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych. Zamówienie obejmuje osiem części: Część I Dostawa komputerów z systemem Windows 10 Professional lub równoważnym – 20 sztuk Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr I zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1a do SIWZ. Część II Dostawa monitorów – 24 sztuki Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr II zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1b do SIWZ. Część III Dostawa patchcordów - 105 sztuk Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr III zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1c do SIWZ. Część IV Dostawa taśm do streamera LTO4 – 20 sztuk Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr IV zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1d do SIWZ. Część V Dostawa punktu dostępowego do sieci internetowej (Access Point) 802.11ac Dual-Radio – 5 sztuk Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr V zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1e do SIWZ. Część VI Dostawa szafowego automatycznego przełącznika źródeł zasilania ATS – 2 sztuki Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr VI zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1f do SIWZ. Część VII Dostawa myszy komputerowej bezprzewodowej i klawiatury bezprzewodowej (komplet) – 20 sztuka Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr VII zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1g do SIWZ. Część VIII Dostawa projektora – 1 sztuka Szczegółowa specyfikacja dotycząca części nr VIII zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1h do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postepowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postepowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postepowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Kwota wadium dla części nr I wynosi 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Dla części nr II do VIII Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby kwota wadium wnoszona w formie pieniężnej była na wskazanym poniżej koncie Zamawiającego do terminu składania ofert czyli 21 września 2017 r. do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem: „Wadium – przetarg nieograniczony na dostawę komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych i sieciowych” 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta uznana została jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)