„DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO I INTERAKTYWNEGO”

Publication date 2017-09-12
End date 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
Miejscowość Igołomia
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587063-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do dwóch placówek oświatowych w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce, tj. do Szkoły Podstawowej w Igołomi oraz Gimnazjum w Igołomi. Zadanie jest objęte projektem: Ćwiczę umysł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oraz instalację sprzętu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.2.2017.
Wszelki asortyment dostarczany w ramach zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje również kompleksową instalację i konfigurację dostarczanego sprzętu oraz wykonanie w każdej placówce oświatowej usługi szkolenia w zakresie obsługi dostarczanego przedmiotu zamówienia. Oprogramowanie ma być dostarczone wraz z licencją bez ograniczeń czasowych. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych ma być w pełni zgodny z oferowanym systemem.
Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73205196-ecba-45c6-9a5a-486dc68d2a1e
Biuletyn 587063-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Edukacji w Igołomi
Regon 12186379900000
Zamawiajacy adres ulica Igołomia
Zamawiajacy adres numer domu 252
Zamawiajacy miejscowosc Igołomia
Zamawiajacy kod pocztowy 32126
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 287 30 31
Zamawiajacy fax 12 287 30 31
Zamawiajacy email igol252@wp.pl
Adres strony url www.szpigolomia.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane w ramach Projektu: Ćwiczę umysł dofinansowanego z 10 osi Priorytetowej Rozwój kształcenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpigolomia.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpigolomia.com
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO I INTERAKTYWNEGO”
Numer referencyjny GCE.271.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego do dwóch placówek oświatowych w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce, tj. do Szkoły Podstawowej w Igołomi oraz Gimnazjum w Igołomi. Zadanie jest objęte projektem: Ćwiczę umysł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę oraz instalację sprzętu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia GCE.271.2.2017. Wszelki asortyment dostarczany w ramach zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich. Przedmiot zamówienia obejmuje również kompleksową instalację i konfigurację dostarczanego sprzętu oraz wykonanie w każdej placówce oświatowej usługi szkolenia w zakresie obsługi dostarczanego przedmiotu zamówienia. Oprogramowanie ma być dostarczone wraz z licencją bez ograniczeń czasowych. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych ma być w pełni zgodny z oferowanym systemem. Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości zlecenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zakłada się, że zamówienie dodatkowe dotyczyć może powtórzenia elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (zwiększenie bieżących dostaw). Zamówienia polegające na wykonaniu dodatkowych dostaw zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba u Zamawiającego i zostaną zapewnione na ten cel środki finansowe. Wysokość wynagrodzenia zamówień dodatkowych zostanie ustalona w oparciu o jednostkowe stawki cenowe oferty wybranej w przetargu.
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: zgodnie ze złożoną ofertą, jednakże nie dłużej niż 35 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy, wynikające z odrębnych umów, obejmujące: dostawę i instalację sprzętu komputerowego i / lub multimedialnego do szkół o wartości brutto wynoszącej co najmniej (wartość dotyczy każdej z umów) 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. ustawy Prawo zamówień publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod którym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca może również wskazać, by przedmiotowy dokument Zamawiający pobrał z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (wskazać jakie postępowanie), o ile dokument taki będzie aktualny.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi zawierać: wartość, przedmiot, datę wykonania nazwę i adres podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ GCE.271.2.2017.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, a w szczególności: 1) aktualizacji danych Wykonawcy, 2) zmianę dostarczanego sprzętu za zgodą Zamawiającego na sprzęt o parametrach porównywalnych lub wyższych niż wynikające z Załącznika 1, pod warunkiem że cena nie ulegnie podwyższeniu, 3) zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności z przyczyn organizacyjnych lub wystąpienia siły wyższej, 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)