Dostawa pieczywa i bułki tartej

Publication date 2017-09-12
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Koronowie
Miejscowość Koronowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586782-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158111007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Chleb pszenno-żytni – 90 000 kg (ilość szacunkowa), krojony i pakowany w folie o wadze jednostkowej 0,200 kg, zaopatrzony w etykietę z datą przydatnością do spożycia- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni, informacją o nazwie środka spożywczego ( skład ), nazwą i adresem producenta oraz wagą, dostarczany 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty za wyjatkiem dni ustawowo wolnych od pracy w ilościach wg potrzeb zamawiającego, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60%-70%, mąka żytnia typ 720: 30%-40%. CPV:15811100-7, PN-93/A-74103 zmiana 2.
2. Chleb graham – 2 000 kg ( ilość szacunkowa ) krojony i pakowany w folie o wadze jednostkowej 0,400 kg, zaopatrzony w etykietę z datą przydatnością do spożycia - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni, informacją o nazwie środka spożywczego ( skład ), nazwą i adresem producenta oraz wagą, dostarczany 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy CPV: 15811100-7, PN-92/A-7410.
3. Bułka tarta – 1 000 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 10 kg. papierowych lub foliowych CPV: 15820000-2, PN-A-74113:1997/Az1:1999P.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a364ce3-0dd5-4f59-8492-d9955d43d599
Biuletyn 586782-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Koronowie
Regon 31962900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bydgoska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Koronowo
Zamawiajacy kod pocztowy 86010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0 52 382 22 11
Zamawiajacy fax 0 52 382 09 00
Zamawiajacy email dkw_koronowo@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieczywa i bułki tartej
Numer referencyjny Dkw.2232.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Chleb pszenno-żytni – 90 000 kg (ilość szacunkowa), krojony i pakowany w folie o wadze jednostkowej 0,200 kg, zaopatrzony w etykietę z datą przydatnością do spożycia- termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni, informacją o nazwie środka spożywczego ( skład ), nazwą i adresem producenta oraz wagą, dostarczany 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty za wyjatkiem dni ustawowo wolnych od pracy w ilościach wg potrzeb zamawiającego, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60%-70%, mąka żytnia typ 720: 30%-40%. CPV:15811100-7, PN-93/A-74103 zmiana 2. 2. Chleb graham – 2 000 kg ( ilość szacunkowa ) krojony i pakowany w folie o wadze jednostkowej 0,400 kg, zaopatrzony w etykietę z datą przydatnością do spożycia - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni, informacją o nazwie środka spożywczego ( skład ), nazwą i adresem producenta oraz wagą, dostarczany 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy CPV: 15811100-7, PN-92/A-7410. 3. Bułka tarta – 1 000 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 10 kg. papierowych lub foliowych CPV: 15820000-2, PN-A-74113:1997/Az1:1999P.
Cpv glowny przedmiot 15811100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszej siwz). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej siwz); Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony 2) urzędowej stawki podatku VAT 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego 4) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)