GuidZP400 |
96c6349d-751d-4a7d-902f-6f0b6e774dba
|
Biuletyn |
586683-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
|
Regon |
63125036900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szamarzewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60569
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
616 654 310
|
Zamawiajacy fax |
616 631 088
|
Zamawiajacy email |
szpital@wcpit.pl
|
Adres strony url |
http://www.wcpit.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wcpit.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wcpit.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Dostarczenie do siedziby zamawiającego - forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
WCPIT/EA/381-29/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 21 pakietów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
182697,39
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. materiały zawierające opis techniczny oferowanych wyrobów (np. katalogi, foldery, metodyki w języku polskim) – na podstawie którego Zamawiający oceni zgodność parametrów oferowanych wyrobów z opisanymi w załączniku nr 2:
a. pakiet 1 poz. 1-3,
b. pakiet 3 poz. 2
c. pakiet 6 poz. 1,
d. pakiet 8,
e. pakiet 9,
f. pakiet 10,
g. pakiet 11,
h. pakiet 12.
Za wskazane Zamawiający uznaje zamieszczenie w przedłożonych materiałach zawierających opis techniczny oferowanych wyrobów informacji o numerze pakietu i pozycji, których dany opis dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z par. 3 wzoru umowy nr 4: "7. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych materiałów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
8. Dopuszczalna jest zmiana produktu wskazanego w ofercie na produkt równoważny o innej nazwie handlowej, spełniający wymogi określone w siwz – o cenie jednostkowej nie wyższej niż ofertowa, np. w przypadku:
a) wycofanie produktu z rynku,
b) zmiana nazwy produktu,
c) zaprzestania wytwarzania produktu,
d) wstrzymania produktu do obrotu,
e) zmiana producenta,
f) obniżenie ceny
Zmiany w tym zakresie wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności."
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
>Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|