GuidZP400 |
012a8885-f70f-489f-9eaf-a046841d3b60
|
Biuletyn |
586828-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, pocztą kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh arszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa testów oraz drobnego sprzętu do sterylizacji dla Zespołu Opieki Zdrowowtnej
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/38/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zakupu jest dostawa testów oraz drobnego sprzetu do sterylizacji dla Zespołu opieki Zdrowotnej zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym załącznika nr 1 na okres 24 miesiecy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
18372,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000,00 pln. dla całego
przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie zapisem pkt 9.4.3. SIWZ.
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z zapisem pkt. 9.4.4. SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załączniku nr 1.
Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2015, poz.876 ze zm.), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
Próbki po 1 szt na każdą pozycję załącznika nr 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1.
Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ)
Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Próbki po 1 szt na każdą pozycję załącznika nr 1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
b. zmiana stawki podatku VAT,
c. zmniejszenie ceny jednostkowej ,
d. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia.
e. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
f. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|