| GuidZP400 |
c88dd10a-db41-4b01-858a-07c58350122e
|
| Biuletyn |
586744-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szprotawa
|
| Regon |
970770445
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szprotawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
67-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
683760580
|
| Zamawiajacy fax |
683762220
|
| Zamawiajacy email |
ratusz@szprotawa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za posrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca Adres: Gmina Szprotawa,Rynek 45, 67-300 Szprotawa,Biuro obsługi klienta
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa samochodu pożarniczego dla gminy Szprotawa
|
| Numer referencyjny |
IR.271.14.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo gaśniczego z napędem 4x4 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I.4 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
-zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp)
-zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakres zmian niniejszej umowy dopuszczalnych przez Zamawiającego po uprzednim uzyskaniu jego zgody w następujących przypadkach:
1) działania siły wyższej,
2) przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizacje dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
3) możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia uwzględniająca jednak wydatkowanie środków zabezpieczonych na realizację zadania w bieżącym roku budżetowym oraz zapewniająca terminową realizację projektu (zadania),
4) w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.) umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian,
5) szczególnie uzasadniane zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie wynikające z procesu projektowania i zabudowy samochodu ze szczególnym uwzględnieniem zmian korzystnych dla Zamawiającego.
2. Zmiana umowy możliwa jest także w następujących przypadkach:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej,
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
3) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji.
3. Zmiany umowy określone w ust. 1 i 2 nie będą skutkować zmianą ceny umowy, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron umowy.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|