Dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku do 6 WOG w 2017 roku.

Publication date 2017-09-13
End date 2017-09-21 00:00:00
Instytucja 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587718-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392221108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku do 6 WOG w 2017 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”, który stanowią załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00edf1fb-f1aa-4adf-829a-82c2376aabdc
Biuletyn 587718-N-2017
Zamawiajacy nazwa 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 22051541000000
Zamawiajacy adres ulica Lędowo-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 1N
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76-271
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 231 377
Zamawiajacy fax 261 231 578
Zamawiajacy email 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.6wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.6wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofera winna być złożona w formie pisemnej pod rgorem niewaności w sposób opisany w pt. XI SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Lędowo - Osiedle 1N, 76-271 Ustka, bud. nr 25 pok.9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku do 6 WOG w 2017 roku.
Numer referencyjny 78/WM/6WOG/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku do 6 WOG w 2017 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”, który stanowią załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39222110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń i dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty. Druk Oferta wraz z formularzem cenowy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)