Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2017-09-13
End date 2017-09-28 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka - Biblioteka
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587386-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej - przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (szczegółowy opis zawierają załączniki nr 2-4)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a32a63ea-c798-44f6-b5b2-4ff56599bb59
Biuletyn 587386-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka - Biblioteka
Regon 158300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 223
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 312 059
Zamawiajacy fax 426 312 939
Zamawiajacy email przetarg@lib.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia państwowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zp.p.lodz.pl/
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Biblioteki Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 223, 90-924 Łódź, IV piętro, pokój nr 412
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny B/7/2017/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej - przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (szczegółowy opis zawierają załączniki nr 2-4)
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające niezaleganie z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie: Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) albo lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie art. 24 p-t 1 ust. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może ulec zmianie w zakresie: a. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy; b. zmiany stawki podatku VAT; c. zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy; d.zmiany terminu realizacji umowy w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania; e.zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. 3.Przed wykonaniem przedmiotu umowy, o której mowa w ust 3, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu. 5.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)