dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem

Publication date 2017-09-13
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Końskowola
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587562-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość uczestnictwa podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania w formularzu ofertowym firm tych podwykonawców. Brak takiej informacji będzie oznaczać, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie.
3. Kod PCV: 30213100-6 – komputery przenośne, 48000000-8 – pakiety oprogramowania,
4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu w SIWZ w którym użyto znaku towarowego, nazwy kub pochodzenia. Za równoważny produkt zamawiający uzna produkt o cechach, parametrach zgodnych lub lepszych niż określone w SIWZ. Oferując produkt równoważny wykonawca musi przedstawić dowód równoważności poprzez opis porównawczy parametrów opisanych przez zamawiającego z parametrami oferowanymi przez wykonawcę jako równoważne.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie tj. transport, wniesienie i rozładowania na własny koszt do siedziby zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ce433a8-6aad-486e-89e5-eb81b48a5c87
Biuletyn 587562-N-2017
Zamawiajacy nazwa Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Regon 420446100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pożowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Końskowola
Zamawiajacy kod pocztowy 24130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 816 285
Zamawiajacy fax 818 816 663
Zamawiajacy email kkopinska@wodr.konskowola.pl
Adres strony url www.wodr.konskowola.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wodr.konskowola.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wodr.konskowola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola
Nazwa nadana zamowieniu dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość uczestnictwa podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania w formularzu ofertowym firm tych podwykonawców. Brak takiej informacji będzie oznaczać, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie. 3. Kod PCV: 30213100-6 – komputery przenośne, 48000000-8 – pakiety oprogramowania, 4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu w SIWZ w którym użyto znaku towarowego, nazwy kub pochodzenia. Za równoważny produkt zamawiający uzna produkt o cechach, parametrach zgodnych lub lepszych niż określone w SIWZ. Oferując produkt równoważny wykonawca musi przedstawić dowód równoważności poprzez opis porównawczy parametrów opisanych przez zamawiającego z parametrami oferowanymi przez wykonawcę jako równoważne. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie tj. transport, wniesienie i rozładowania na własny koszt do siedziby zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 określone w art. 25 ust. 1 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2 określone w art. 25 ust. 1 ustawy: zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3 określone w art. 25 ust. 1 ustawy: zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu, b. deklaracja zgodności CE, c. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, d. potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo’d Products List na daną platformę systemową, e. potwierdzenie certyfikat EnergyStar 6.1, f. potwierdzenie, że głośność jednostki centralnej mierzona z pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 20 dB, g. ważny Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD. Certyfikat potwierdzony wydrukiem ze strony www.epeat.net .
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. Oświadczenie złożone musi być w formie oryginału – nie ma możliwości przesłania go faksem lub jako skan e-mailem.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1.1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; 1.2 konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 1.3 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.4 zaistnienia okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.5 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.6 wprowadzenia nowej technologii produktu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)