Dostawy artykułów mleczarskich

Publication date 2017-09-13
End date 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Rawiczu
Miejscowość Rawicz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587276-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mleczarskich.
W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty:
1)Jogurt naturalny bez cukru – 1400 kg;
2)Ser smażony – 400 kg;
3)Topiony krem serowy – 2200 kg;
4)Śmietana 12% – 1800 kg;
5)Śmietana 18% – 1500 kg;
6)Twarożek grani – 3800 kg;
7)Twaróg chudy – 3700 kg;
8)Twaróg półtusty – 2200 kg;
9)Twaróg śmietankowy – 300 kg;
10)Mleko w proszku odtłuszczone – 4500 kg;
11)Ser żółty twardy – 400 kg;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e70a3a4-6658-4a91-a57a-3c1e04bf0bc5
Biuletyn 587276-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Rawiczu
Regon 32029400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 17 Stycznia
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Rawicz
Zamawiajacy kod pocztowy 63-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 5468500 w. 229, 65 5468507
Zamawiajacy fax 655 454 266
Zamawiajacy email zp_rawicz@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Więziennictwa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w zaklejonej i opisanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17-go Stycznia 28, 63-900 Rawicz - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów mleczarskich
Numer referencyjny D/P.2232.13.2017.SW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów mleczarskich. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Jogurt naturalny bez cukru – 1400 kg; 2)Ser smażony – 400 kg; 3)Topiony krem serowy – 2200 kg; 4)Śmietana 12% – 1800 kg; 5)Śmietana 18% – 1500 kg; 6)Twarożek grani – 3800 kg; 7)Twaróg chudy – 3700 kg; 8)Twaróg półtusty – 2200 kg; 9)Twaróg śmietankowy – 300 kg; 10)Mleko w proszku odtłuszczone – 4500 kg; 11)Ser żółty twardy – 400 kg;
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisał tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisał tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisał tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);2)aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamrowienia składa je każdy z Wykonawców);
Zakresie warunkow udzialu wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy(wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnion/ą/e do reprezentowania wykonawcy), wzór zał. nr 5 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1)Formularz ofertowy(zał. nr 1 do siwz); 2)Formularz cenowy (zał. nr 2 do siwz); Ponadto, Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT. Zmiana umowy w czasie jej obowiązywania będzie mogła także nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. Zmiany do umowy, o których mowa powyżej, wymagają dla swojej ważności formy pisemnej (aneks do umowy) i powinny być dokonane w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni od dnia złożenia uzasadnionego wniosku przez zainteresowaną stronę ze skutkiem na dzień złożenia wniosku. Wzrost ceny może nastąpić raz na trzy miesiące w granicach nieprzekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę, publikowanego w Monitorze Polskim. Wykonawca może zastosować nową cenę po podpisaniu stosownego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)