Dostawa i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części administracyjnej oraz integracja z posiadanym przez zamawiającego systemem wraz z migracją danych

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588567-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części administracyjnej oraz integracja tego oprogramowania z posiadanym przez zamawiającego systemem HIS Infomedica /AMMS produkcji Asseco Poland S.A. wraz z migracją danych z systemu SIMPLE.ERP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest przedstawiony w załączniku 1 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e6f4721-3a39-45d2-b51f-431e7b23bd95
Biuletyn 588567-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 1204574300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Madalińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02544
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 502 284
Zamawiajacy fax 224 502 236
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl
Adres strony url www.szpitalmadalinskiego.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny, 02-544 Warszawa, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, Kancelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części administracyjnej oraz integracja z posiadanym przez zamawiającego systemem wraz z migracją danych
Numer referencyjny 23/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części administracyjnej oraz integracja tego oprogramowania z posiadanym przez zamawiającego systemem HIS Infomedica /AMMS produkcji Asseco Poland S.A. wraz z migracją danych z systemu SIMPLE.ERP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest przedstawiony w załączniku 1 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 244000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 16
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 300.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za odpowiadające rodzajem zamawiający uzna co najmniej 2 dostawy gotowego systemu informatycznego odpowiadającego zakresowi przedstawionemu w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 za odpowiadające wartością zamawiający uzna dostawy przedmiotowego oprogramowania o wartości co najmniej 300.000,00 PLN brutto każda
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz głównych dostaw. Dokumenty stanowiące dowody, że dostawy wymienione w wykazie głównych dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty stanowiące dowody, że dostawy, wymienione w wykazie głównych dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokument licencji dostarczonego oprogramowania bazodanowego w przypadku zaoferowania innego rozwiązania niż opartego na Oracle. Dokument potwierdzający bezterminową licencje dostarczonego oprogramowania aplikacyjnego Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w opisie warunków. Dokument potwierdzający uzyskanie zgody firmy Asseco Poland S.A. na przeprowadzenie integracji oferowanego oprogramowania z Systemem HIS Infomedica/AMMS Firmy Asseco Poland S.A., posiadanym przez Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi tabelami wymagań dotyczące przedmiotu zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli oferta zawiera informacje utajnione dla innych, poza zamawiającym, uczestników postępowania, to należy je wyodrębnić i wyraźnie oznaczyć. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje nie mogą być udostępniane oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)