GuidZP400 |
74968f3a-1ce9-4312-8e6f-1132cf52360b
|
Biuletyn |
588539-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
|
Regon |
011320130
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pawińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(22)6028645
|
Zamawiajacy fax |
+48(22)8254979
|
Zamawiajacy email |
a.strojek@zer.msw.gov.pl
|
Adres strony url |
zer.mswia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.zer.mswia.gov.pl - zakładka "zamówienia publiczne"
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.zer.mswia.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł iso wraz z montażem
|
Numer referencyjny |
ZER-ZP-26/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz krzeseł iso na potrzeby Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej oraz rejonowych komisji lekarskich.
Szczegółowy opis każdej części przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 1a i 1b do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, celem potwierdzenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z załączonym do oferty wzorem oświadczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, celem potwierdzenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a)części nr 1 zamówienia – 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100),
b) części nr 2 zamówienia – 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100).
Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium opisane są w rozdziale 4 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 11 Wzorów umów.
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|