Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588527-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich:
Smycz
Worek
Opaska odblaskowa
Balony gumowe
Pinsy metalowe
Naklejki wypukłe 3D
Koszulka z nadrukiem
Flaga
Teczka z nadrukiem
Bloczek notesowy na nadrukiem w kratkę
Kubki
Długopis plastikowy z nadrukiem
Krówki
Torba na ramię
Kubek termiczny
Power bank
Pamięć USB
Bluza
W wyniku przeprowadzonego postępowania Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz których oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
Zamawiający będzie udzielał zamówień będących przedmiotem umowy ramowej na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp.
Ilość i rodzaj materiałów promocyjnych będą każdorazowo określane w zaproszeniu do składania ofert, zgodnie z procedurą opisaną w art.101a ust.1 pkt 2 lit.b. ustawy Pzp.
Ilości materiałów podane na formularzu oferty mają charakter szacunkowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2697ebbe-7635-44c9-b4fa-f9d683ed95b3
Biuletyn 588527-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Regon 157700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6173595
Zamawiajacy fax (12)6173595
Zamawiajacy email dzp@agh.edu.pl
Adres strony url www.dzp.agh.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich
Numer referencyjny KC-zp.272-462/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich: Smycz Worek Opaska odblaskowa Balony gumowe Pinsy metalowe Naklejki wypukłe 3D Koszulka z nadrukiem Flaga Teczka z nadrukiem Bloczek notesowy na nadrukiem w kratkę Kubki Długopis plastikowy z nadrukiem Krówki Torba na ramię Kubek termiczny Power bank Pamięć USB Bluza W wyniku przeprowadzonego postępowania Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z wszystkimi Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz których oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy Pzp. Zamawiający będzie udzielał zamówień będących przedmiotem umowy ramowej na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp. Ilość i rodzaj materiałów promocyjnych będą każdorazowo określane w zaproszeniu do składania ofert, zgodnie z procedurą opisaną w art.101a ust.1 pkt 2 lit.b. ustawy Pzp. Ilości materiałów podane na formularzu oferty mają charakter szacunkowy.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 20325,20
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, wypełniony i uzupełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią), 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmianę umowy ramowej, ze względu na zmianę przedmiotu dostawy pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi warunkami: 1) zmiany na produkt o parametrach nie gorszych niż oferowany pierwotnie, ze względu na wycofanie z produkcji produktu oferowanego, 2) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w pkt 1).
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)