dostawa wyposażenia do zwierzętarni w NIZP-PZH

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588399-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Zwierzętarni w NIZP-PZH (zwanego dalej sprzętem) obejmująca następujące Części:
Część nr 1 – dostawa regałów i klatek dla zwierząt laboratoryjnych oraz urządzenia do usuwania ściółki - wraz ze sprzętem dodatkowym;
Część nr 2 – dostawa regału magazynowego (ociekowego) i wózka do transportu klatek;
Część nr 3 - urządzenia do uśmiercania zwierząt laboratoryjnych przy użyciu CO2 oraz urządzenia do anestezji zwierząt laboratoryjnych z użyciem izofluranu;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38d08293-86b3-4f5f-a1c2-8c066ab84c64
Biuletyn 588399-N-2017
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
Regon 000288461
Zamawiajacy adres ulica Chocimska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-791
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22)8497612
Zamawiajacy fax +48 (22)5421268
Zamawiajacy email mgidelska@pzh.gov.pl
Adres strony url www.pzh.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http:/bip.pzh.gov.pl/public/?id=1162
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzh.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyposażenia do zwierzętarni w NIZP-PZH
Numer referencyjny A-AZ-221-84/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Zwierzętarni w NIZP-PZH (zwanego dalej sprzętem) obejmująca następujące Części: Część nr 1 – dostawa regałów i klatek dla zwierząt laboratoryjnych oraz urządzenia do usuwania ściółki - wraz ze sprzętem dodatkowym; Część nr 2 – dostawa regału magazynowego (ociekowego) i wózka do transportu klatek; Część nr 3 - urządzenia do uśmiercania zwierząt laboratoryjnych przy użyciu CO2 oraz urządzenia do anestezji zwierząt laboratoryjnych z użyciem izofluranu;
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 4) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez wykonawcę i każdorazowo wyrażonej zgody przez zamawiającego w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Wartość Umowy zmienia się odpowiednio. 5) w zakresie zmiany symbolu (nr modelu, typ) urządzeń lub którejś ich części, na inny niż wykazany w ofercie, pod warunkiem spełniania wymagań określonych w Załączniku nr 3 do Umowy i o parametrach nie gorszych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie (w przypadku wycofania z obrotu, zaprzestania lub wstrzymania produkcji urządzenia lub jego części).
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)