Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle”.

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Miasto Jasło
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588011-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle” w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle”, oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Podane w załączniku nr 4 do SIWZ wymiary są orientacyjne – Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów o wymiarach +/- 0,5 % od podanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część I – Zakup mebli biurowych;
Część II – Zakup mebli kuchennych;
Część III – Zakup mebli ogrodowych;
6. Okres gwarancji: 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 261ef4d5-bbb5-4e2d-96a9-5c49e5ad2be5
Biuletyn 588011-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Jasło
Regon 37044030100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 486 311
Zamawiajacy fax 134 486 360
Zamawiajacy email wzp@um.jaslo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle”, oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://um_jaslo.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, 38 - 200 Jasło, pok. 19 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle”.
Numer referencyjny FE.042.7.5.6.2016
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle” w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle”, oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Podane w załączniku nr 4 do SIWZ wymiary są orientacyjne – Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów o wymiarach +/- 0,5 % od podanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część I – Zakup mebli biurowych; Część II – Zakup mebli kuchennych; Część III – Zakup mebli ogrodowych; 6. Okres gwarancji: 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data zakonczenia 2017-11-24T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Warunki zmian treści umowy zostały określone we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)